Ik zoek een?
Nieuwe Processor en Videokaart
Wat is je budget?
550 euro, er moet een wel hele goede argumentatie bij zitten wil ik over deze limiet heen gaan.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het huidige systeem bestaat uit:
CPU: Intel i5 4460 4 Core (Stock cooler)
Mobo: MSI Z97 PC Mate
RAM: 2x4 GB Kingston HyperX Fury Blue
Opslag: Crucial BX200 240GB SSD
Videokaart: EVGA GTX 970 ACX 2.0+
PSU: Seasonic m12ii 520W 80+ Bronze rated
Main monitor: Acer Predator XB240Hbmjdpr (144hz; 1920x1080)
Nu is het onderhand 1,5 jaar geleden dat ik deze low-mid range PC in elkaar heb gezet, en wel tijd voor een kleine upgrade omdat er inmiddels een welbekend spel in de early access fase zit: Playerunkown's Battlegrounds. Dit laatste heeft mij er toe gezet om te gaan upgraden. Momenteel speel ik het op low-medium settings met ongeveer 60-70 fps in de meeste steden. Maar aangezien ik op een 144hz monitor speel en de soepele gameplay van CS:GO heel erg gewend ben is dit voor mij niet genoeg.
Hopelijk was dit genoeg informatie om mij te helpen met kiezen
Nieuwe Processor en Videokaart
Wat is je budget?
550 euro, er moet een wel hele goede argumentatie bij zitten wil ik over deze limiet heen gaan.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het huidige systeem bestaat uit:
CPU: Intel i5 4460 4 Core (Stock cooler)
Mobo: MSI Z97 PC Mate
RAM: 2x4 GB Kingston HyperX Fury Blue
Opslag: Crucial BX200 240GB SSD
Videokaart: EVGA GTX 970 ACX 2.0+
PSU: Seasonic m12ii 520W 80+ Bronze rated
Main monitor: Acer Predator XB240Hbmjdpr (144hz; 1920x1080)
Nu is het onderhand 1,5 jaar geleden dat ik deze low-mid range PC in elkaar heb gezet, en wel tijd voor een kleine upgrade omdat er inmiddels een welbekend spel in de early access fase zit: Playerunkown's Battlegrounds. Dit laatste heeft mij er toe gezet om te gaan upgraden. Momenteel speel ik het op low-medium settings met ongeveer 60-70 fps in de meeste steden. Maar aangezien ik op een 144hz monitor speel en de soepele gameplay van CS:GO heel erg gewend ben is dit voor mij niet genoeg.
Hopelijk was dit genoeg informatie om mij te helpen met kiezen