opstellen advertentie

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cwilkes
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-10-2021
Mijn vraag
...waarom kan ik alleen uit "IT" categorie kiezen bij het opstellen van adverentie terwijl ik de "tv en homecinema" categorie wil weergeven.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
IT staat voorgeprogrammeerd in het venster voor categorie keuze, Het is niet te veranderen wat ik ook probeer.

Beste antwoord (via cwilkes op 03-12-2017 15:19)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:16

crisp

Devver

Pixelated

Misschien dat een adblocker roet in het eten gooit? Het zal niet de eerste keer zijn dat daardoor bepaalde javascript geblokkeerd wordt (vanwege de term ad(vertentie)).

Wat betreft het uploaden van afbeeldingen hier op het forum: daarvoor moet je eerst je fotoalbum activeren. Dat kan als je genoeg karma hebt in de karmastore. Zonder fotoalbum zal je inderdaad je afbeelding elders moeten hosten.

Ik verplaats je topic ook even naar Lieve Adjes want de redactie kan hier niet zoveel mee ;)

[ Voor 11% gewijzigd door crisp op 03-12-2017 14:49 ]

Intentionally left blank

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jugger naut
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 14:14
Omdat je 'Dienst' hebt geselecteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cwilkes
Ik heb 'product' geselecteerd, daarna gebeurt er niets, pagine freeze. Ook wilde ik bij deze reactie een afbeelding toevoegen als bewijs maar dan wordt me gevraagd om een URL https:// in te voeren, Erg onvriendelijk allemaal, in het verleden al diverse advertenties geplaatst zonder die problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 12:55

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik ervaar dit allemaal niet; heb de afgelopen weken meerdere produkten verkocht via V&A.

Misschien, maar dat is een vraag, heb je een stappenplan wat je precies doet? De HTTPS-URL is niet eens verplicht; volgens mij heb ik die ook al vaker niet eens ingevuld.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cwilkes
Ik heb het over een afbeelding toevoegen bij mijn reactie zojuist. Waarom kan ik niet een afbeelding vanuit verkenner slepen naar de reactie zoals bij email opstellen bijv. of waarom wordt niet gevraagd naar de locatie van de afbeelding. Ik heb geen idee waarom er naar een URL wordt gevraagd. Stappenplan overbodig want na de eerste 'stap' kan ik geen tweede doen bij het opstellen van de advertentie.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:16

crisp

Devver

Pixelated

Misschien dat een adblocker roet in het eten gooit? Het zal niet de eerste keer zijn dat daardoor bepaalde javascript geblokkeerd wordt (vanwege de term ad(vertentie)).

Wat betreft het uploaden van afbeeldingen hier op het forum: daarvoor moet je eerst je fotoalbum activeren. Dat kan als je genoeg karma hebt in de karmastore. Zonder fotoalbum zal je inderdaad je afbeelding elders moeten hosten.

Ik verplaats je topic ook even naar Lieve Adjes want de redactie kan hier niet zoveel mee ;)

[ Voor 11% gewijzigd door crisp op 03-12-2017 14:49 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cwilkes
Dank voor de reacties, inderdaad kan de adblocker de oorzaak zijn. Hoe dan ook ik ga maar naar Markplaats waar het allemaal een stuk simpeler kan.
Pagina: 1