Thrustmaster T3PA pedalen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAtech
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 03-10 10:29
Mijn vraag

Ik heb een Thrustmaster T3PA pedalen aangeschaft, bij specificaties staat netjes dat je deze kunt aansluiten op de PC met USB 2.0, echter er zit bij mij een RJ12 kabel aan. Hoe kan ik deze op de pc aansluiten?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows PC

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb het bij bol.com besteld en de klantenservice gebeld, maar deze hebben geen idee.

Alvast dank

Beste antwoord (via JAtech op 02-12-2017 15:12)

• meintje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:50
Deze pedalen kun je uitsluitend gebruiken met een Thrustmaster stuur. Je steekt de RJ12 kabel in de base van het stuur. Misschien is er een workaround voor, maar dan zul je wel aanvullende spullen moeten gaan bestellen.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• meintje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:50
Deze pedalen kun je uitsluitend gebruiken met een Thrustmaster stuur. Je steekt de RJ12 kabel in de base van het stuur. Misschien is er een workaround voor, maar dan zul je wel aanvullende spullen moeten gaan bestellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-10 15:31
Waarschijnlijk moet je de usb adapter nog kopen: http://www.thrustmaster.c...oducten/trj12-usb-adapter

Of, kun je die rs12 niet op je stuur kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAtech
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 03-10 10:29
meintje schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 15:12:
Dank, weet ik wat de oorzaak is