Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Meerdere HP printers geven strepen.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag

Had een probleem met een HP Officejet 4620 welke met printen strepen gaf. Nu heb ik een nieuwe printer aangeschaft een HP Deskjet 3638 en heb direct weer hetzelfde probleem.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Printers zijn een HP Officejet 4620 en een HP Deskjet 3638 op Windows 10 gebruik de standaard printersoftware van HP

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Software al opnieuw geïnstalleerd en ook zonder de HP software geprobeerd. Beide printers gebruiken andere inktpatronen dus daar kan het niet aan liggen.

Alle reacties

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:17

SuBBaSS

-has Ryzen

Zit het dan niet toevallig gewoon in de bron?
Oftewel: doet hij hetzelfde bij het afdrukken van verschillende bestanden?

Het hoort natuurlijk niet. Maar eerst zaken uitsluiten door bijv. de printer op een andere pc aan te sluiten en te kijken of daar zich hetzelfde voordoet.

En je zegt dat je de standaard software gebruikt. Bedoel je dat je w10 z'n gang hebt laten gaan nadat je de usb kabel had aangesloten of heb je eerst de evt. meegeleverde cd gebruikt om de software te installeren?

Verwijderd

Topicstarter
Helaas heb ik hier alleen maar een laptop staan waar ik het op kan proberen.

Ja heb eerst via de standaard windows 10 software geprobeerd en daarna met de HP software welke ik gedownload heb. Gebeurd trouwens in .doc bestanden evenals PDF's of afbeeldingen. Wat wel opvalt is dat het vooral zwart is welke problemen geeft.

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-10 08:14

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

Toevallig verkeerde papiersoort gepakt die niet geschikt is voor inktjet?
Of rotte patronen.

Wat doet de Windows testpagina?
Wat doen willekeurige testbestanden van internet?

Ná Scaoll. - Don’t Panic.