Ik zoek een ethernet & wifi router voor mijn studio appartement. De totale oppervlakte is klein en alle toestellen zullen voornamelijk in dezelfde ruimte gebruikt worden. Ik ben ook van plan een printer aan te schaffen, het zou leuk zijn moest ik deze via USB met de router kunnen verbinden omdat ik al erg veel USB poorten op mijn PC gebruik. Ik ga naar een 200Mbps internet verbinding overschakelen, dus 100Mbps poorten zijn te traag. De belangrijkste toestellen zullen via ethernet verbonden worden, dus wifi snelheid is niet super belangrijk voor mij. (Zal voornamelijk voor smartphone, chromebook en gelijkaardige toestellen van gasten gebruikt worden.)
Ik zou liefst niet meer dan ongeveer €60 uitgeven, maar dat mag iets meer zijn als het de moeite waard is.
Ik heb niet echt een voorkeur aan bepaalde merken.
MIjn eerste gedachte was de deze : pricewatch: TP-Link TL-WR1043ND-450Mbps Wireless N Gigabit Router (NL model)
Ik las echter dat 2.4Ghz trager is met een groter bereik. Aangezien ik geen groot bereik nodig heb en snelheid een groter voordeel vormt dacht ik dan eerder deze : pricewatch: TP-Link Archer C5 V2
Of deze : pricewatch: Asus RT-N56U
Ik zou liefst niet meer dan ongeveer €60 uitgeven, maar dat mag iets meer zijn als het de moeite waard is.
Ik heb niet echt een voorkeur aan bepaalde merken.
MIjn eerste gedachte was de deze : pricewatch: TP-Link TL-WR1043ND-450Mbps Wireless N Gigabit Router (NL model)
Ik las echter dat 2.4Ghz trager is met een groter bereik. Aangezien ik geen groot bereik nodig heb en snelheid een groter voordeel vormt dacht ik dan eerder deze : pricewatch: TP-Link Archer C5 V2
Of deze : pricewatch: Asus RT-N56U