Beste Tweakerders... of hoe jullie ook genoemd worden
om een lang verhaal kort te maken:
ik ben op zoek naar een leuke tablet en hoor graag de mening van anderen
nou makkelijke vraag toch ?
nee even wat achtergrond informatie:
ik heb zelf altijd high end telefoons en pc´s/laptops gehad, ook nooit echt de behoefte gehad aan een tablet.
nu kijk ik het laatste 3/4 jaar heel veel youtube video's, in bed, met mijn telefoon... langdurig kijkt dat niet altijd even lekker.
afijn een tablet lijkt mij dus een goede keus.
nu is alleen de vraag welke,
wat ik zoek is een tablet die makkelijk youtube/internet video´s afspeelt, en verder algemeen thuisgebruik. video kwaliteit is dus wel van belang voor mij. zoek er wel 1 die binnen een budget van zeg 400euro valt.
ik kwam de Samsung S2 9,7 tegen, heb een samsung telefoon (S7) en bevalt verder prima.
nu zag ik wel dat het scherm een 4:3 formaat heeft.. werkt dit wel lekker met video´s kijken of mis ik iets?
uitbreidbaar geheugen is een Pré, appeltjes heb ik het niet zo heel erg op.
Aanbevelingen en meningen hoor ik graag
om een lang verhaal kort te maken:
ik ben op zoek naar een leuke tablet en hoor graag de mening van anderen
nou makkelijke vraag toch ?
nee even wat achtergrond informatie:
ik heb zelf altijd high end telefoons en pc´s/laptops gehad, ook nooit echt de behoefte gehad aan een tablet.
nu kijk ik het laatste 3/4 jaar heel veel youtube video's, in bed, met mijn telefoon... langdurig kijkt dat niet altijd even lekker.
afijn een tablet lijkt mij dus een goede keus.
nu is alleen de vraag welke,
wat ik zoek is een tablet die makkelijk youtube/internet video´s afspeelt, en verder algemeen thuisgebruik. video kwaliteit is dus wel van belang voor mij. zoek er wel 1 die binnen een budget van zeg 400euro valt.
ik kwam de Samsung S2 9,7 tegen, heb een samsung telefoon (S7) en bevalt verder prima.
nu zag ik wel dat het scherm een 4:3 formaat heeft.. werkt dit wel lekker met video´s kijken of mis ik iets?
uitbreidbaar geheugen is een Pré, appeltjes heb ik het niet zo heel erg op.
Aanbevelingen en meningen hoor ik graag
[ Voor 3% gewijzigd door RichD1011 op 01-12-2017 23:41 ]