Goedenavond,
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben van plan super veel te editten en programmeren. Ik zal hiervoor After Effects, Dreamweaver, Premiere Pro, Photoshop en Visual Studio gaan gebruiken. Normaal gezien kunnen ze wel met 8RAM, maar 16RAM wordt aanbevolen voor AE.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb zelf een lijstje gemaakt wat ik wil hebben:
- Processor: INTEL CORE I7 7700 KABY LAKE
- Moederbord: ASUS ROG MAXIMUS X HERO MET WIFI
- Geheugen: CORSAIR VENGEANCE LPX 16 GB DIMM DDR4-3000/15 2 X 8 GB ZWART
- HDD: SAMSUNG 850 EVO 1 TB 2,5 INCH
- Videokaart: ASUS GEFORCE STRIX GTX 1070 8G GAMING
- Voeding: CORSAIR CS550M
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het lijste wat ik dus daaarboven heb, denk ik allemaal te willen... 16Ram, 1 TB etc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk maakt voor mij niks uit. Als het maar een betrouwbaar merk is, zoals Intel, AMD, Asus etc.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals eerder gemeld, 16Ram moet er dus inzitten. Minimaal 1TB.
Ga je overklokken?
Ik verwacht dat ik niet ga overklokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil eigenlijk weten of de keuze die ik heb gemaakt, wel handig is. Dit is voor het eerst dat ik een PC bouw. Dus ik heb er niet echt zoveel verstand van. Als u vind dat ik een verkeerd keuze heb gemaakt, kunt u dan dit ook uitleggen en ook advies geven voor wat ik anders moet gaan.
Alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben van plan super veel te editten en programmeren. Ik zal hiervoor After Effects, Dreamweaver, Premiere Pro, Photoshop en Visual Studio gaan gebruiken. Normaal gezien kunnen ze wel met 8RAM, maar 16RAM wordt aanbevolen voor AE.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb zelf een lijstje gemaakt wat ik wil hebben:
- Processor: INTEL CORE I7 7700 KABY LAKE
- Moederbord: ASUS ROG MAXIMUS X HERO MET WIFI
- Geheugen: CORSAIR VENGEANCE LPX 16 GB DIMM DDR4-3000/15 2 X 8 GB ZWART
- HDD: SAMSUNG 850 EVO 1 TB 2,5 INCH
- Videokaart: ASUS GEFORCE STRIX GTX 1070 8G GAMING
- Voeding: CORSAIR CS550M
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het lijste wat ik dus daaarboven heb, denk ik allemaal te willen... 16Ram, 1 TB etc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk maakt voor mij niks uit. Als het maar een betrouwbaar merk is, zoals Intel, AMD, Asus etc.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals eerder gemeld, 16Ram moet er dus inzitten. Minimaal 1TB.
Ga je overklokken?
Ik verwacht dat ik niet ga overklokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil eigenlijk weten of de keuze die ik heb gemaakt, wel handig is. Dit is voor het eerst dat ik een PC bouw. Dus ik heb er niet echt zoveel verstand van. Als u vind dat ik een verkeerd keuze heb gemaakt, kunt u dan dit ook uitleggen en ook advies geven voor wat ik anders moet gaan.
Alvast bedankt!