Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Advies nieuwe pc

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• binkverschuur
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-12-2018
Hallo!

Onlangs heb ik besloten een nieuwe pc te gaan kopen, aangezien mijn i3 laptopje mij in de steek laat de komende tijd ;w. Ik ben op zoek naar een setup waar ik mee kan gamen, best wat oudere games maar ik zou het ook wel fijn vinden als ik een assasins creed of nieuwe call of duty koop, ik deze ook op medium of high settings zou kunnen spelen.

Ik heb zelf een beetje rond gekeken en kwam al snel uit bij Ryzen, gezien de prijs/kwaliteit, delen jullie die mening? Ik weet alleen niet goed waar ik naar moet kijken op het gebied van moederborden. Ook videokaart weet ik niet heel goed wat nou het handigste is. Een 1060 6GB is vrij prijzig maar wel nodig gok ik? Is het handig sites zoals Rigbuilder te gebruiken, aangezien ik hem niet zelf in elkaar kan zetten?

Mijn budget is +/- 800 Euro en hoop daar een heel eind mee te komen, hebben jullie nog tips?

Alvast bedankt!

Bink

Alle reacties

Verwijderd

Heb je zelf al enig onderzoek gedaan en met behulp van de PruceWatch een lijstje gemaakt. Eventueel kunnen de BBG’s jou goed helpen.

• youridv1
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 28-11 14:16
sites met een naam zo kinderachtig als "rigbuilder" zou ik niet gebruiken. Ook dingen als GamePC.NL ofzo, alsjeblieft. Bij winkel Azerty doen ze assemblage ook voor je en kan je ieder stuk hardware wat ze verkopen in je pc krijgen, in plaats van zo'n keuze menuutje waar je uit 2 voedingen kan kiezen en 3 videokaarten en 4 soorten opslag. Je maakt een winkelmandje, stopt assemblage ook in je winkelmandje en ze weten genoeg.

Wat ik ervan begrijp heb je dus geen scherm of toetsenbord ofzo. Dat wordt dus een hele setup. Heb je wel een headset ofzo? Monitorspeakers zijn meestal niet om aan te horen. Een goedkoop speakersetje kan ook, maar daar ben ik niet in thuis.

#ProductPrijsSubtotaal
1AMD Ryzen 3 1300X Wraith Stealth koeler Boxed€ 119,90€ 119,90
1MSI B350 PC Mate€ 81,95€ 81,95
1Gigabyte GeForce GTX 1060 Windforce 6G€ 287,50€ 287,50
1Seagate FireCuda (3,5"), 1TB€ 68,50€ 68,50
1Fractal Design Focus G Zwart€ 45,50€ 45,50
1Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M2B3000C15€ 107,95€ 107,95
1be quiet! Pure Power 10 CM 400W€ 60,-€ 60,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 771,30

Dit is een algemeen game pc lijstje met een 1060 6GB en 8GB RAM. Zoals je kunt zien zal 800 euro krap zijn voor een 1060 systeem met een monitor erbij

• SpeedQber
  • Registratie: April 2017
  • Nu online
Beantwoord de vragen in het DAA beleid, dan kunnen we je beter helpen.
Je kan ook een R3 1200 overwegen, 20 euro goedkoper en ook overklokbaar.