Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusthomas
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 06-06 13:33
Mijn vraag
Ik heb sinds een paar weeken een gtx1080, maar ben sinds kort weer csgo gaan spelen, echter komt mijn fps zelden boven de 250 en met mijn 960 haalde ik de 300.
Mijn cpu is een i7 4770k @4.4ghz,
24 gb 1600mhz ram,
Asus rog gtx1080 8g,

Relevante software en hardware die ik gebruik
csgo

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Op het internet heb ik gevonden dat ik de power option moet aanpassen/ de fps limiter uitzetten. Maar dit heeft weinig tot niet geholpen. Ik hoop dat er iemand is die hetzelfde of sooftegelijk probleem had die mij kan helpen.

Gaming rig :MSI GE76

Beste antwoord (via dusthomas op 03-12-2017 19:39)

• Miyazono
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 10-09 21:17
Wellicht dat het herinstalleren van de drivers helpt, dus even met DDU de huidige uninstallen en vervolgens de laatste drivers installeren.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Miyazono
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 10-09 21:17
Wellicht dat het herinstalleren van de drivers helpt, dus even met DDU de huidige uninstallen en vervolgens de laatste drivers installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:51

nelizmastr

Goed wies kapot

Niet stiekem alle details op Ultra gezet? Doe je de meting wel op dezelfde map? CSGO heeft het afgelopen jaar een vernieuwing doorgemaakt van een aantal maps, namelijk Nuke, Inferno en Dust2. Die maps zijn daardoor een stuk zwaarder geworden en kan je ze daardoor qua framerate niet meer vergelijken met de originele.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusthomas
nelizmastr schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 15:59:
Niet stiekem alle details op Ultra gezet? Doe je de meting wel op dezelfde map? CSGO heeft het afgelopen jaar een vernieuwing doorgemaakt van een aantal maps, namelijk Nuke, Inferno en Dust2. Die maps zijn daardoor een stuk zwaarder geworden en kan je ze daardoor qua framerate niet meer vergelijken met de originele.
Ik speel op redelijke tryhard setting dus:1024x768 en alles low, en ik heb met mijn 960 de nieuwe dust kunnen spelen op dezelfde settings. met een veel stabielere fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusthomas
nelizmastr schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 15:59:
Ik ga dat zeker even proberen! Dankje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:51

nelizmastr

Goed wies kapot

Even drivers met DDU wegpleuren en nieuwste installeren dan.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusthomas
Miyazono schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 15:49:
Heeft geholpen super bedankt!

Pagina: 1