Ik gebruik prive Gmail. Op mijn Windows-10 en Windows 7-PC's doe ik dat vanuit mijn webbrowser (waarbij het voor onderstaand probleem niet uitmaakt welke dat is). Op mijn tablet en telefoon doe ik dat vanuit een dedicated app en ook daar treedt het probleem op.
In principe komt alle mail aan die ik verstuur. Daar zijn echter twee uitzonderingen op:
Voor het geval het verder relevant is: ik gebruik IMAP en geen POP3.
Ik heb geprobeerd losse Windows-applicaties te installeren (Thunderbird en Em) en die te configureren voor Gmail. Dan treden echter exact dezelfde problemen op.
Wie weet wat er aan de hand kan zijn en hoe los ik dit op?
In principe komt alle mail aan die ik verstuur. Daar zijn echter twee uitzonderingen op:
- Als ik met Gmail mail stuur naar mijzelf op mijn werk, komt de mail niet aan. (Ik weet niet of het relevant is, maar op het werk gebruiken we Outlook.) Als ik echter met Gmail mail naar collega's stuur, dan komt deze wel aan. Ook als ik met een prive-Outlook-account mail stuur naar mezelf op het werk, komt deze wel aan.
- Ik heb ook een eigen domein met email-forwarding naar mijn Google-account. Alle mail die ik vanuit mijn Gmail-app stuur naar dat domein (of het nu xxx@mijndomein.com of yyy@mijndomein.com is) komt niet aan.
Voor het geval het verder relevant is: ik gebruik IMAP en geen POP3.
Ik heb geprobeerd losse Windows-applicaties te installeren (Thunderbird en Em) en die te configureren voor Gmail. Dan treden echter exact dezelfde problemen op.
Wie weet wat er aan de hand kan zijn en hoe los ik dit op?