Vraag

• Superdringend
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 02-12-2017
Bij mijn Huawei phone is er een ingebouwde recorder om gesprekken op te nemen zoals van vergaderingen en etc. Helaas heb ik op het annuleer knopje geduwd in plaats van op te slagen.
Hoe kan ik dat opgenomen bestandje terug vinden ?

Op tweakers verwachten we wel iets meer eigen inzet. Wat heb je zelf al geprobeerd, gezocht en gevonden aan oplissingen?

[Voor 22% gewijzigd door 13art op 01-12-2017 14:55]

Alle reacties

• ImNotnoa
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 13:10

ImNotnoa

Meisje!

Niet, er is geen bestand opgeslagen.

[Voor 75% gewijzigd door ImNotnoa op 01-12-2017 14:53]

In my defence: I wás left unsupervised.

• ByteMe_
  • Registratie: januari 2009
  • Niet online
Wat denk je wat er gebeurt als je op annuleren klikt.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• 13art
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 12:49

13art

Moderator Mobile
Ligt er denk ik ook aan hoe het bestand opgeslagen wordt tijdens het opnemen. Als het alleen in het werkgeheugen wordt opgeslagen en jij drukt op annuleren, ja dan is het helemaal weg.

Wordt het meteen weg geschreven maar met annuleren meteen weer weg gehaald is er misschien wel een kleine kans om het terug te halen het een file recovery programma. Moet je maar even googlen naar welk programma geschikt zou zijn voor de mobiele telefoon (zou niks meer opslaan op je telefoon en een programma zoeken wat op de computer draait terwijl je je telefoon met usb aansluit).

...

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Superdringend welkom op Tweakers.

Welke Huawei gaat het precies om en welke software draait deze?

• Superdringend
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 02-12-2017
Software draait op Android 5.0.1 een het is een Huawei Mediapad X2 model GEM-702L

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
De Huawei Mediapad X2 is een tablet, dus schopje van AND naar ATB.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee