Ik heb een simpele schakeling in de badkamer waarbij 3 spots in serie doorgeschakeld staan. Uit het plafond komt een bruin (fase) en een zware (schakel). Ik heb nu een acm 1000 kastje en een simpele enkele wandschakelaar. Ik moet volgens de handleiding een nul draad hebben maar die heb ik niet. Beide draden tegen elkaar dan branden alle spots. De schakeling werkt dus wel. Fase en schakeldraad op de ingangen van de kaku krijg ik spanning, en hier direct een enkel spotje op de uitgangen plaatsen zorgt voor een werkend lampje. Echter de uitgangen in de schakeling plaatsen gaat fout. Tot nu toe krijg ik het niet voor elkaar de kaku in de schakeling te krijgen zonder de zekering te slopen. De lampjes zijn bij elkaar maar 60 W.
Hiervoor had ik een kastje van Kopp welke alleen maar 2 ingangen had maar die is helaas overleden. Nu moet ik dus 2 draden vanaf de uitgangen van de kaku ergens in de schakeling plaatsen.
Iemand enig idee?
Dank voor de moeite alvast.
...
...
Hiervoor had ik een kastje van Kopp welke alleen maar 2 ingangen had maar die is helaas overleden. Nu moet ik dus 2 draden vanaf de uitgangen van de kaku ergens in de schakeling plaatsen.
Iemand enig idee?
Dank voor de moeite alvast.
...
...