Softwarepakket intel processors coolblue

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag,

Is er iemand die onlangs bij coolblue een processor heeft gekocht waar de actie voor gratis software twv €250 op van toepassing is? Ik ben benieuwd wat voor software dit betreft.

https://www.processorstor...MtCiHsk0K2LsaAsRaEALw_wcB

MVG

EDIT
Ik heb wel kunnen vinden dat je zelf software mag kiezen. Nou lijkt het mij niet dat je daar vrije keuze in hebt, maar dat je beperkt bent tot bepaalde keuzes. Ik zou wel willen weten welke opties dit zijn.

EDIT 2
Ik heb een bericht naar de Coolblue klantenservice gestuurd en heb reactie gekregen (niet binnen het beloofde uur) met de vraag welke processor ik van plan ben te kopen. Het lijkt er dus op dat er verschillende softwarepakketten zijn. Ik heb geantwoord (i3-8100) en ik zal een update geven zodra ik hier reactie op heb.

EDIT 3
Dit is de letterlijke tekst in de mail die ik heb ontvangen:
Bedankt voor je reactie, Ik ben gaan speuren voor je en moet helaas vertellen dat dit gaat om een actie vanuit Intel zelf, ze hebben niet direct doorgegeven aan ons om welke softwarepakketten het zou gaan. Ik heb voor jou de bijlage met alle beschikbare gegevens bijgevoegd in deze mail. Mijn excuses voor het niet volledig antwoord kunnen geven op jouw vraag.
In het bijgevoegde bestand staat enkel dat je bij aankoop van een van de volgende processoren een vouchercode ontvangt voor een softwarepakket twv €250 van Intel:

Intel Core i3 6100
Intel Core i3 6300
Intel Core i3 7350K
Intel Core i3 7100
Intel Core i3 8350K
Intel Core i3 8100

Let op: Dit betreft enkel de i3 processors. Voor een selectie i5 processors geldt deze actie ook. Ik vermoed dat het gaat om processors van dezelfde generaties als de i3's, maar details hierover zijn wel op de Coolblue website te vinden.

TL;DR:
Coolblue weet niet wat voor software je krijgt bij de processors die meedoen aan de actie. Ze leveren enkel de vouchercodes.

[ Voor 113% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2017 13:31 . Reden: soort van antwoord ]

Beste antwoord (via Verwijderd op 13-12-2017 10:05)

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-09 18:42
Welke software je uit kan kiezen is afhankelijk van welke processor je koopt, ze geven uiteraard niet het volledige bedrag uit als je een i3 van 'maar' €120,- en krijg je wat tools aangeboden... koop je een i7 dan zit er blijkbaar al Assassins Creed Origin in.

Maar blijkbaar staat het pakket ook niet helemaal vast en kan er software worden gewijzigd... het is een beetje 'zolang de voorraad strekt'. De ene keer zitten er wat games in, andere keren is het zoals hierboven al is aangegeven voornamelijk software...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 09:37:
Goedendag,

Is er iemand die onlangs bij coolblue een processor heeft gekocht waar de actie voor software twv €250 gratis op van toepassing is? Ik ben benieuwd wat voor software dit betreft.

https://www.processorstor...MtCiHsk0K2LsaAsRaEALw_wcB

MVG
Ik denk dat Coolblue dit beter weet wat voor software je krijgt bij een product dat je bij Coolblue koopt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:09
Ben even gaan kijken in de actievoorwaarden (PDF'je) en dan gaan Googl'en op Intel starter pack software contents 2017. Ik vind er voorlopig ook niet veel van.
RutgervdZ schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 09:39:
[...]

Ik denk dat Coolblue dit beter weet wat voor software je krijgt bij een product dat je bij Coolblue koopt toch?
Toch niet... Is van een leverancier (Intel) die de software verstrekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
HyperBart schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 09:41:
Ben even gaan kijken in de actievoorwaarden (PDF'je) en dan gaan Googl'en op Intel starter pack software contents 2017. Ik vind er voorlopig ook niet veel van.

[...]

Toch niet... Is van een leverancier (Intel) die de software verstrekt.
Oh, vreemd. Ik zou verwachten dat Coolblue dit soort kennis wel in huis heeft als je ze een berichtje stuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TagForce
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05 08:20
Wat ik kan vinden is het volgende:
Corel Painter Essentials 5
Counter-Strike: Global Offensive
Dreadnought
MAGIX Fastcut 2.0
MAGIX Youcast
Samplitude Music Studio 2016
Virtual DJ 8.1
XSplit Gamecaster

Ik heb geen idee of dit dezelfde starterpack is, maar deze lijst is van de Intel Software Starter Pack Q3 2017

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-01-2024
Ik vond dit op een Tsjechische site waar bij stond 'Intel Software Starter Pack, Q4'17 Mainstream bundle':

ACDSee Photo Editor 20
Games of Thrones: Ep. 1
Gigantic (obsah do hry)
Mount and Blade: Warband
Painter Essentials 5
Star Wars Pinball (obsah do hry)
Tales from Borderlands: Ep. I
Tera (obsah do hry)
WinZip 21
PCMover

Afbeeldingslocatie: https://interlink-static3.tsbohemia.cz/intel-software-starter-pack-q4-17-mainstream-bundle_i282023.jpg

https://www.tsbohemia.cz/...tream-bundle_d282023.html

Niet iets waar je warm van wordt denk ik, maar het is gratis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:13

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Toevallig vorige week een 8700K bij Alternate besteld en ontvangen, linkje naar https://starterpack.intel.com/#/home en afhankelijk van de code krijg je dan bepaalde software. Het is zo te merken dus niet bij ieder type processor dezelfde software, ik had het volgende namelijk erbij staan:
Corel® Painter® Essentials™ 5
MAGIX Samplitude Music Studio 2016
MAGIX Fastcut
Guided Meditation VR (HTC Vive)
Guided Meditation VR
MAGIX Movie Edit Pro 2017
MAGIX Youcast
BitMar Elite

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-09 18:42
Welke software je uit kan kiezen is afhankelijk van welke processor je koopt, ze geven uiteraard niet het volledige bedrag uit als je een i3 van 'maar' €120,- en krijg je wat tools aangeboden... koop je een i7 dan zit er blijkbaar al Assassins Creed Origin in.

Maar blijkbaar staat het pakket ook niet helemaal vast en kan er software worden gewijzigd... het is een beetje 'zolang de voorraad strekt'. De ene keer zitten er wat games in, andere keren is het zoals hierboven al is aangegeven voornamelijk software...
Pagina: 1