Toon posts:

casemod chat

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat te denken om een casemod chat te beginnen op irc. Maar als ik dit nou post in diehard oc is het dan spam.

Ik wil gewoon dat mensen ideeen kunne uitwisselen en zo makkelijker kunnen modden.

Het gaat me helemaal niet om hoeveel users er zijn want dat is toch helemaal niet interessant.

Alvast bedankt voor de reactie

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

persoonlijk zeg ik nee dat is geen spam. Maar als ik jouw was zou ik het ff navragen.

Maar verdien je iets met die chat ? Anders word het wel gezien als spam natuurlijk.

Lekker zijn is een gave :)

• datwainer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

datwainer

#tweakers.net @ sorcery

connect naar elke willekeurige irc-server en doe /join #casemod (bv) en voila zie daar een kanaal, alleen dan moet je het nog een beetje bekend maken :)

(edit: is niet echt spam, maar je kan ws eerst even toestemming vragen aan 1 van de modjes/adjes :) )

Under Construction

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:50

Arno

PF5A

IMO maakt het niets uit... je zult het alleen even met Phreak moeten overleggen.. hij is mod van [forum=22] :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:48
Heb ik niets op tegen. Je hebt iig mijn toestemming om het in [forum=22] te plaatsen :)

Verwijderd

Topicstarter
Nou bedankt Phreak.

Hij is in de lucht en je bent welkom om binnen te vallen

irc.naphoria.com
#casemods
Pagina: 1