Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Multi] Battlefield Bad Company 3

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• 92946
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 19-01-2018
Nu Battlefield 1 inmiddels alweer een jaar oud is begint toch de vraag te rijzen of er een vervolg gaat komen op Battlefield Bad Company 2. Dit spel heeft namelijk wel een open einde wat een deel 3 suggereert. Er zijn veel geruchten geweest of Bad Company 3 ooit van de grond zou komen.

DICE heeft zelf aangegeven dat ze zelf niet exact weten wat Bad Company 2 zo populair maakte. Het lijkt me dan zinvol om bij een eventuele deel 3 dezelfde gameplay toe te passen met dezelfde geluiden, enkel met een nog beter en realistischer verwoestbare omgeving. Ze zouden kunnen experimenteren met real time physics, iets wat ook gebeurde in het spel Red Faction: Guerilla, en dat spel is ongeveer net zo oud als BC2.

Met de kracht van de computers van tegenwoordig is zoveel meer al mogelijk.

Maar uiteindelijk de populariteit van Bad Company zat em ook grotendeels in de singleplayer. De 4 hoofdkarakters zijn onvergetelijk. Allemaal hadden ze hun nukken en gingen ze elkaar te lijf met de gekste uitspraken en andere fratsen. Wie kent nog de singleplayer karakter van Battlefield 3 en 4?

Wat denken jullie? DICE heeft het nooit volledig ontkracht dat BC3 nooit gemaakt zal worden. Bad Company is zeker bij hun niet vergeten. BC2 is straks alweer 8 jaar oud en het wordt hoog tijd voor een BC3.

Alle reacties

• DAMAGE
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 10:22

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Sterker nog: DICE heeft al gezegd dat Bad Company 3 gaat komen. Ze weten alleen niet wanneer. En dat was nog VOOR Battlefield 1 aangekondigd werd. Dus who knows. Zo lang ze het maar niet zo'n feel als Battlefield 1 geven dan vind ik het allemaal prima. Minst leuke BF voor mij tot nu toe.

DAMAGE wijzigde deze reactie 01-12-2017 01:24 (28%)

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i7 6700K @ 4.663 (20x233) | ASUS Maximus VIII HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | Samsung 850 EVO RAID-0 1TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

• 92946
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 19-01-2018
quote:
DAMAGE schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 01:23:
Zo lang ze het maar niet zo'n feel als Battlefield 1 geven dan vind ik het allemaal prima. Minst leuke BF voor mij tot nu toe.
Gevoelsmatig vind ik juist dat Battlefield 1 meer weg heeft van Bad Company 2 dan Battlefield 3 en 4. In Battlefield 1 hebben ze toch wat meer weer de nadruk op vernietigbare omgeving gelegd. Iets dat in BF3 en BF4 een beetje naar achteren werd geschoven. Bad Company 2 was vooral bekend om z'n vernietigbare omgevingen. Niet alleen dat maar de game speelde ook ontzettend natuurlijk. De wapens voelden natuurgetrouw aan en de mappen waren ook heel mooi. Battlefield 1 komt wat dat betreft nog het meest in de buurt van Bad Company 2.

De single player mode van Bad Company 3 zou een theoretische aanval van Rusland op Alaska zijn en dat de soldaten van B-Company ook weer worden opgeroepen, uiteraard tegen hun zin in, om de vijand te verdrijven. Maar dit zou dan pas na een jaar van regulier vechten moeten gebeuren en de Russen zijn doorgestoten tot Portland en San Fransisco bedreigen. Het zou theoretisch daar kunnen beginnen dat Amerika AL zijn manschappen gaat inzetten, waaronder B-Company die de opdracht krijgt zoveel mogelijk Russische eenheden rondom San Fransisco te vernietigen.

Multiplayer kan gewoon net als BC2 op diverse plekken in de wereld worden gehouden. Zelf ben ik voorstander van nog meer vernietiging. Feitelijk moet ALLES vernietigbaar kunnen zijn. Straat verlichting moet kunnen uitvallen en op sommige mulitplayer mappen die zich in steden afspelen kan het dan flink donker worden. En zoals gezegd, elk gebouw moet vernietigbaar zijn, en ook elk gebouw moet toegankelijk kunnen zijn. Net als in een echte oorlog, moet je als eenheid kunnen onderduiken in elk gebouw die beschikbaar is.

Jammer genoeg zie je dit bij heel veel games met steden e.d. nog steeds niet echt vooruitkomen. Neem GTA5, de stad bevat ontiegelijk veel gebouwen, je kunt er om heen lopen, er op klimmen, maar in 1% van de gevallen kun je daadwerkelijk IN het gebouw komen. En dan in GTA5 is geen enkel gebouw verwoestbaar.

Daarom hoop ik ook dat DICE gebruik gaat maken van de veel snellere computers anno 2019 of 2020, mocht Bad Company 3 er komen. In een shooter hoort niets meer statisch te zijn. Maar goed, als ze zeggen dat BC3 er komt, dan moeten we dat maar hopen.

• spijkerhoofd
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 12:21
quote:
Snowwie schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 04:11:
[...]

Gevoelsmatig vind ik juist dat Battlefield 1 meer weg heeft van Bad Company 2 dan Battlefield 3 en 4. In Battlefield 1 hebben ze toch wat meer weer de nadruk op vernietigbare omgeving gelegd. Iets dan in BF3 en BF4 een beetje naar achteren werd geschoven. Bad Company 2 was vooral bekend om z'n vernietigbare omgevingen. Niet alleen dat maar de game speelde ook ontzettend natuurlijk. De wapens voelden natuurgetrouw aan en de mappen waren ook heel mooi. Battlefield 1 komt wat dat betreft nog het meest in de buurt van Bad Company 2.

De single player mode van Bad Company 3 zou een theoretische aanval van Rusland op Alaska zijn en dat de soldaten van B-Company ook weer worden opgeroepen, uiteraard tegen hun zin in, om de vijand te verdrijven. Maar dit zou dan pas na een jaar van regulier vechten moeten gebeuren en de Russen zijn doorgestoten tot Portland en San Fransisco bedreigen. Het zou theoretisch daar kunnen beginnen dat Amerika AL zijn manschappen gaat inzetten, waaronder B-Company die de opdracht krijgt zoveel mogelijk Russische eenheden rondom San Fransisco te vernietigen.

Multiplayer kan gewoon net als BC2 op diverse plekken in de wereld worden gehouden. Zelf ben ik voorstander van nog meer vernietiging. Feitelijk moet ALLES vernietigbaar kunnen zijn. Straat verlichting moet kunnen uitvallen en op sommige mulitplayer mappen die zich in steden afspelen kan het dan flink donker worden. En zoals gezegd, elk gebouw moet vernietigbaar zijn, en ook elk gebouw moet toegankelijk kunnen zijn. Net als in een echte oorlog, moet je als eenheid kunnen onderduiken in elk gebouw die beschikbaar is.

Jammer genoeg zie je dit bij heel veel games met steden e.d. nog steeds niet echt vooruitkomen. Neem GTA5, de stad bevat ontiegelijk veel gebouwen, je kunt er om heen lopen, er op klimmen, maar in 1% van de gevallen kun je daadwerkelijk IN het gebouw komen. En dan in GTA5 is geen enkel gebouw verwoestbaar.

Daarom hoop ik ook dat DICE gebruik gaat maken van de veel snellere computers anno 2019 of 2020, mocht Bad Company 3 er komen. In een shooter hoort niets meer statisch te zijn. Maar goed, als ze zeggen dat BC3 er komt, dan moeten we dat maar hopen.
Ik sluit mij hiermee volledig aan. Tevens wil ik toevoegen dat ik de sfeer en de omgeving van BF1 echt uitmuntend vind. Als je verhalen leest over WO1 en dat vergelijkt hoe DICE de omgeving heeft proberen na te bootsen is echt geweldig. Sommige maps waarin je tot bijna aan je middel in de dikke modder staat, andere maps waar het zand en de stof om je oren vliegen, en de Russische maps waar je het gevoel hebt dat je vast staat te vriezen.

• DAMAGE
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 10:22

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Nah, ik had het niet zo zeer over grafisch, of de mappen, etc. Dat is in Battlefield 1 het mooiste dat ik ooit in een Battlefield game gezien heb. Absoluut. Maar meer qua gameplay mechanics. Het heeft voor mij niet de Battlefield feel die ik altijd gehad heb met die game. Er is te veel onzin: flinching als je beschoten wordt, suppression mechanics als je beschoten wordt, noem allemaal maar op. Ik snap dat dit voor de casual gamer geen probleem is, en die mening mogen ze ook hebben, maar ik kom van een competitieve achtergrond (BF1942 competitief gespeeld vroeger) en ik had liever gezien dat Battlefield 1 qua gameplay mechanics wat meer te bieden had wat dat betreft. Ik ben op de hoogte van Incursions maar daar komen ze veel te laat mee op de proppen. Een beetje mosterd na de maaltijd.

Battlefield BC2 had een hele boel minder onzin. Had ook een andere feel als BF1942, maar daar kon ik wel lol mee hebben gek genoeg. Ik ben iig wel toe aan een BF BC3.

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i7 6700K @ 4.663 (20x233) | ASUS Maximus VIII HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | Samsung 850 EVO RAID-0 1TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

• Family Guy
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 10:05

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Wat een gemeen topic dit O-) Ik verwachte een official announcement...

Steam ID = Ackerfiets

• NLsandman
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 11:06
Dat succes van bc2 gaan ze nooit meer overtreffen, vergeet niet dat na bf2 alleen bf2142 is uitgekomen en dat was te kort na bf2 zodat ze maar een beperkt publiek hadden. bf2 was zijn einde aan het bereiken.
In bf2 waren heel veel clans actief, na 5 jaar werd het tijd dat er iets nieuws kwam en alle clans maakten toen de stap naar bc2, als je ook kijkt naar bf2 dan was bc2 een revolutie. Er was ook wel kritiek maar dat vervaagde snel omdat Dice tijdens release al had aangegeven dat bc2 niet de opvolger was van bf2 dus om de tijd te doden tot bf3 zou uitkomen bleef men bc2 spelen.
Helaas heeft Dice 1 grote fout gemaakt en dat is het ondersteunen van het clan gebeuren te beindigen en daar worden ze ook voor gestraft, 16% van de inkomsten van EA komt van de pc en 68% van de consoles, de rest komt van mobile games.
Nu krijgen ze weer klappen door verkeerde keuzes met battlefront en ik denk dat we op pc straks met bf5 of bc3 nog maar goed zijn voor 12% van de inkomsten van EA terwijl pubg laat zien dat de pc markt nog lang niet dood is met meer dan 10 miljoen verkochte kopieën .
Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Nederland

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True