Na 5 jaar met dezelfde PC is het toch echt wel tijd voor een nieuwe.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het belangrijkste is het goed kunnen runnen van Prepar3D V4. Daarnaast ook BF1 en foto/videobewerking. Voor nu in 1080p, maar wil in de toekomst misschien naar 1440p of 4k.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €2100. Iets daarboven is geen ramp.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, compleet nieuw systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil het liefst geen HDD meer, dus alleen een SSD. Daarnaast niet zeker of ik voor water of luchtkoeling voor CPU moet gaan, denkende aan koelprestaties maar ook geluidsproductie. Wat is jullie advies?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia GPU, Intel CPU. Tevens geef ik de voorkeur aan Asus, Corsair en Samsung (SSD).
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als behuizing Fractal Design Define 5R Blackout Edition. Bovendien vind ik het belangrijk dat de PC stil is.
Ga je overklokken?
Ja, ben ik wel van plan.
Wat verwacht je van ons?[i]
Wat is jullie feedback op het door mij samengestelde systeem? Kan ik er met het budget meer uithalen, in de zin van prestaties, zo ja hoe? (Is de 1070 Ti het waard? Wellicht 1080 Ti?)
Dit is momenteel het systeem waar ik aan denk. Ik zie jullie feedback graag tegemoet.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het belangrijkste is het goed kunnen runnen van Prepar3D V4. Daarnaast ook BF1 en foto/videobewerking. Voor nu in 1080p, maar wil in de toekomst misschien naar 1440p of 4k.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €2100. Iets daarboven is geen ramp.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, compleet nieuw systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil het liefst geen HDD meer, dus alleen een SSD. Daarnaast niet zeker of ik voor water of luchtkoeling voor CPU moet gaan, denkende aan koelprestaties maar ook geluidsproductie. Wat is jullie advies?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia GPU, Intel CPU. Tevens geef ik de voorkeur aan Asus, Corsair en Samsung (SSD).
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als behuizing Fractal Design Define 5R Blackout Edition. Bovendien vind ik het belangrijk dat de PC stil is.
Ga je overklokken?
Ja, ben ik wel van plan.
Wat verwacht je van ons?[i]
Wat is jullie feedback op het door mij samengestelde systeem? Kan ik er met het budget meer uithalen, in de zin van prestaties, zo ja hoe? (Is de 1070 Ti het waard? Wellicht 1080 Ti?)
Dit is momenteel het systeem waar ik aan denk. Ik zie jullie feedback graag tegemoet.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-8700K Boxed | € 399,- | € 399,- |
| 1 | Asus ROG Strix Z370-H Gaming | € 185,- | € 185,- |
| 1 | Asus ROG Strix GTX 1070 Ti Gaming Advanced | € 520,- | € 520,- |
| 1 | Fractal Design Define R5 Blackout Edition | € 109,- | € 109,- |
| 1 | Corsair Hydro H100i v2 | € 95,- | € 95,- |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 210,- | € 210,- |
| 1 | Asus DRW-24D5MT (bulk) Zwart | € 13,95 | € 13,95 |
| 1 | Corsair CS750M | € 92,50 | € 92,50 |
| 1 | Samsung 960 EVO 1TB | € 444,51 | € 444,51 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.068,96 | |