T-mobile Abonnement bij een tussenpartij afsluiten

Pagina: 1
Acties:
  • 591 views

Vraag

• Sakuragi
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-02-2023
Ik heb eergisteren een medewerker van verkoop afdeling gesproken en in haar verkooppraatje, kreeg ik iets verbazingwekkend te horen.

Ik heb een pre order bij een tussenpartij geplaatst en de verkoopster wou mij overhalen om bij haar mijn abonnement te gaan verlengen, omdat ik bij deze tussenpartij te maken heb met een minder T-Mobile netwerk. Zij beschikken niet over een eigen netwerk en zij moeten dan bij T-Mobile netwerk gaan opkopen. Ik vond het maar een raar verhaal en de verkoopster heeft in totaal 3 keer herhaald.

Ik geloof niet dat T-mobile het toelaat dat een verkoper hierover mag liegen bij een verkooppraatje, maar ik kan het mij ook niet voorstellen dat de netwerk slechter is dan als je het abonnement bij tussenpartij (belsimpel, mobiel.nl ect.) gaat afsluiten.

Iemand die dit ook heel belachelijk verhaal vindt?

Groet,

Sakuragi

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:17
Is inderdaad de grootste onzin.

Wat ze wellicht bedoeld is dat je bij een virtuele provider soms minder snelheid/features hebt (bijv. max. 15Mbit en bij de provider zelf 225Mbit). Maar zolang je bij Mobiel.nl een T-Mobile abo shopt heb je precies hetzelfde abo als dat je deze bij Belsimpel of T-Mobile zelf afsluit.

[ Voor 3% gewijzigd door Fuwor op 30-11-2017 22:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeffrey87
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 09:41
Waarom stel je hier ook je vraag, terwijl je hem ook al bij T-Mobile hebt gesteld?
https://forum.t-mobile.nl...enpartij-afsluiten-295524

Je vraag is daar reeds beantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:25

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Sakuragi dit klinkt inderdaad als onzin.

Maar wat voor abonnement heb je afgesloten, bij welke tussenpersoon, welke provider? Op Tweakers verwachten we wel dat je wat meer eigen inzet toont en wat meer informatie in je openingspost zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakuragi
Hier wil ik mijn ervaring met mede forumleden delen. Ik heb mijn formulering hier in mijn post ook aangepast.
Ik snap jouw reactie eigenlijk niet echt. Beetje off topic of niet?
Jeffrey87 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 14:42:
Waarom stel je hier ook je vraag, terwijl je hem ook al bij T-Mobile hebt gesteld?
https://forum.t-mobile.nl...enpartij-afsluiten-295524

Je vraag is daar reeds beantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakuragi
Ik snap niet wat je precies mee bedoelt dat ik meer eigen inzet moet tonen en meer informatie moet vermelden. Ik ben inderdaad hier nieuw, voor mij gevoel is mijn post voorzien van alle informatie mbt wat ik met iedereen wilt delen.
rens-br schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 15:34:
@Sakuragi dit klinkt inderdaad als onzin.

[mbr]Maar wat voor abonnement heb je afgesloten, bij welke tussenpersoon, welke provider? Op Tweakers verwachten we wel dat je wat meer eigen inzet toont en wat meer informatie in je openingspost zet.[/]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Sakuragi schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 22:26:
Hier wil ik mijn ervaring met mede forumleden delen. Ik heb mijn formulering hier in mijn post ook aangepast.
Ik snap jouw reactie eigenlijk niet echt. Beetje off topic of niet?

[...]
Ook ik hebh het idee dat je vraag beantwoord is. Ze hebben gezegd het niet klopt jij ving dat het niet klopt. dus het klopt niet. nu ga je hetzelde aan ons vragen ..

Het lijkt er bij mij meer op dat je je ongenoegen op een rare manier probeert te uiten.

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakuragi
Beste Fish,

Nogmaals ik heb mijn verhaal hier voor de ervaring gedeeld en niet om bevestiging of het waar is.
Dat heb ik namelijk op de T-mobile forum gedaan.

Misschien snap ik de spelregel niet, dat ik niet op verschillende forum dezelfde topic mag plaatsen.

Maar nogmaals ik vraagde hier niet om verificatie, maar ik wou mijn verbazing hier delen.

Beide post waren op dezelfde moment gepost.

Laten we hier maar over ophouden.

Sluit deze post maar, als het niet relevant is.
Fish schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 22:40:
[...]

Ook ik hebh het idee dat je vraag beantwoord is. Ze hebben gezegd het niet klopt jij ving dat het niet klopt. dus het klopt niet. nu ga je hetzelde aan ons vragen ..

Het lijkt er bij mij meer op dat je je ongenoegen op een rare manier probeert te uiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:25

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Sakuragi het is prima toegestaan om op meerdere plekken je vraag / ervaring neer te zetten.

Maar Tweakers is voornamelijk een discussie-forum / vraag-forum. Wat ik daarmee wil zeggen is dat er gediscussieerd wordt over verschillende onderwerpen. Om een discussie op gang te kunnen helpen is het belangrijk om voldoende informatie te geven.

In eerste instantie dacht ik dat je een vraag wilde stellen / hulp wilde bij de kwestie en ook dan is het handig om zoveel mogelijk informatie te geven, zodat we met je mee kunnen denken.

Aangezien het geen discussie of vraag is maar meer een mededeling gaat hier in in ieder geval een slotje op
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.