Newegg en "Estimated Total"

Pagina: 1
Acties:

• RDilus
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-09 09:57
Dus ik wil een mooi GPU'tje bestellen bij newegg gaat hier om de EVGA 1080 Ti SC2 Hybrid en dat zou dan totaal incl shipping en duties op 861,91 euro komen wat ik persoonlijk een mooie prijs vind.

Wat me niet duidelijk is of het met belasting is en of ik extra invoer moet betalen of dit echt de final prijs is zeg maar.

Hoop dat iemand hier wat meer ervaring mee heb want ik kan nergens een BTW dingetje vinden op hun site.

Afbeeldingslocatie: https://image.prntscr.com/image/7p9FcHkaQ7eXVauwliciUQ.png

[ Voor 5% gewijzigd door RDilus op 30-11-2017 22:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Wat zei Newegg toen je het ze vroeg?
Overigens: waarom bij newegg bestellen als je m voor 25,- meer in Nederland kan kopen?...

Fixing things to the breaking point...

• RDilus
RGAT schreef op donderdag 30 november 2017 @ 22:07:
Wat zei Newegg toen je het ze vroeg?
Overigens: waarom bij newegg bestellen als je m voor 25,- meer in Nederland kan kopen?...
nergens echt op voorraad tenzei je weet waar die direct leverbaar is wil ik hem best kopen binnen de EU

• .je
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-09 17:22

.je

RDilus schreef op donderdag 30 november 2017 @ 22:05:
Dus ik wil een mooi GPU'tje bestellen bij newegg gaat hier om de EVGA 1080 Ti SC2 Hybrid....
Om maar dan ook de vraag te stellen; Waarom ga je niet voor de FTW3?

* .je heeft de ftw3 en is er super tevreden over

Overigens via Amazon Spain binnen gehaald via deze info

[edit]
Damn de SC2 is via amazon wel aanzienlijk duurder. Ignore those links :)

[ Voor 30% gewijzigd door .je op 30-11-2017 22:17 ]

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
RDilus schreef op donderdag 30 november 2017 @ 22:05:
Dus ik wil een mooi GPU'tje bestellen bij newegg gaat hier om de EVGA 1080 Ti SC2 Hybrid en dat zou dan totaal incl shipping en duties op 861,91 euro komen wat ik persoonlijk een mooie prijs vind.

Wat me niet duidelijk is of het met belasting is en of ik extra invoer moet betalen of dit echt de final prijs is zeg maar.

Hoop dat iemand hier wat meer ervaring mee heb want ik kan nergens een BTW dingetje vinden op hun site.

[afbeelding]
Er komen geen kosten meer bij. Er staat overigens estimated, dat betekent dat bij de check-out de prijs nog iets kan wijzigen.

[ Voor 6% gewijzigd door Medione1210 op 30-11-2017 22:22 ]

• RDilus
.je schreef op donderdag 30 november 2017 @ 22:15:
[...]
Om maar dan ook de vraag te stellen; Waarom ga je niet voor de FTW3?

* .je heeft de ftw3 en is er super tevreden over

Overigens via Amazon Spain binnen gehaald via deze info

[edit]
Damn de SC2 is via amazon wel aanzienlijk duurder. Ignore those links :)
Nou ik had een FTW3 maar er was te veel heat trapped in de evolve shift en het was de bedoeling dat ik die zou watercoolen maar dat zou nooit passen in mn case dus daarom zoek ik dus een SC2 hybrid

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
149,35 is precies 21% van de prijs exclusief btw plus verzendkosten. Ik ga er daarom vanuit dat er niets meer bijkomt.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via dit linkje kan je het heel netjes berekenen :

http://www.invoercalculator.nl

Samen met bovenstaand linkje zou je er wel uit moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02:08
Hou er rekening mee dat Garantie een stuk lastiger gaat. En ik zou eerst even de Fabrieksgarantie van EVGA goed bekijken. Deze is mogelijk niet zo uitgebreid als bij ons in Europa. Mindfactory heeft ze ook op voorraad voor 929,85. Wel iets duurder maar RMA zal een stuk makkelijker/sneller gaan.

Je kan natuurlijk ook voor een "normale 1080TI" gaan. Kost je een flink stuk minder.

Niet goed gelezen...

[ Voor 3% gewijzigd door loki504 op 01-12-2017 09:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19:48
"You won't be charged additional fees if the actual Import Fees exceed the VAT/GST & Duty we estimated."

Het bedrag dat je betaalt bij check-out kan dus later niet hoger uitvallen. Het is wel mogelijk dat duty & tax lager uitvalt. Ik weet dat Amazon het verschil dan aan terugbetaalt, maar of NewEgg dat ook doet kan ik zo niet vinden. Je betaalt in ieder geval niet meer dan het bedrag dat je ziet bij afrekenen.

[ Voor 4% gewijzigd door MelvinW op 01-12-2017 11:29 ]

Pagina: 1