Sortering frontpage

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
Ik heb een vraagje over de sortering van de frontpage..

Zoals bij dit artikel zichtbaar, ben ik een van de eerste (ik meen de 2e) die een reactie heeft gepost:
nieuws: WhatsApp heeft een storing - update

Toch staat mijn reactie (met naar ik meen boeiende extra informatie, linkjes, enz.. Regelmatig bijgewerkt met nieuwe info) met enkel +1 upvotes helemaal onderaan - en als ik m'n browser in incognito-mode gebruik ook, en zelfs op pagina 2.

Screenshot van dit moment: https://i.imgur.com/H6KBuHC.png

Ik snap dat de moderatie een delay heeft - maar hoe kan dit gebeuren? Wat is de negatieve penalty waardoor ik helemaal onderaan sta? :?

Beste antwoord (via Noxious op 30-11-2017 20:51)

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:45

Fiber

Beaches are for storming.

De reacties op jouw reactie tellen ook mee voor de score en dus voor de sortering. En bij jou hangt er (op dit moment) een -1 onder... O-)

[ Voor 15% gewijzigd door Fiber op 30-11-2017 20:39 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:45

Fiber

Beaches are for storming.

De reacties op jouw reactie tellen ook mee voor de score en dus voor de sortering. En bij jou hangt er (op dit moment) een -1 onder... O-)

[ Voor 15% gewijzigd door Fiber op 30-11-2017 20:39 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:10

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Standaard sortering is kwaliteit, niet datum. En threads per pagina kan je instellen, standaard is 10 of 25 ofzo, niet al te veel iig, dus bij incognito, of afgemeld, kan je idd op pagina 2 komen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
Hero of Time schreef op donderdag 30 november 2017 @ 20:48:
Standaard sortering is kwaliteit, niet datum. En threads per pagina kan je instellen, standaard is 10 of 25 ofzo, niet al te veel iig, dus bij incognito, of afgemeld, kan je idd op pagina 2 komen.
Maar - als je naar het plaatje kijkt dan moet kwaliteit toch geen probleem zijn? Ik heb enkel +1's, maar zelfs 0's staan boven mij...
Fiber schreef op donderdag 30 november 2017 @ 20:38:
Dat is lekker stom dan, om 'afgestraft' te worden op de reactie van een ander.. :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Noxious schreef op donderdag 30 november 2017 @ 20:50:
[...]

Maar - als je naar het plaatje kijkt dan moet kwaliteit toch geen probleem zijn? Ik heb enkel +1's, maar zelfs 0's staan boven mij...

[...]

Dat is lekker stom dan, om 'afgestraft' te worden op de reactie van een ander.. :?
De achterliggende gedachte is dat de beste threads bovenaan komen te staan. Andersom werkt het ook: als iemand met een +3 reactie op jou reageert zal jouw post bovenaan komen staan in de meeste gevallen. :)