Toon posts:

IP camera naar NAS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 3 IP camera's van Hikvision die ik via een switch heb aangesloten op een NAS van Qnap een TS-120
Nu wil ik graag van de camera's al wat opgenomen is en wordt opslaan op deze NAS.
Maar hoe moet ik dat eigenlijk doen?
Een kennis van mij heeft precies hetzelfde systeem staan en daar doet het systeem het tadeloos.
Helaas is het bedrijf wat destijds het systeem heeft geïnstalleerd failliet gegaan.
Maar nu!
Wie kan mij daar een sluitend antwoord op geven?
En als er vragen zijn hoor ik dat ook graag?
Alvast bedankt voor de reacties.

Met vriendelijke groet, Raymond Pietersen

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2017 19:30 ]

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Even ervan uitgaande dat ze allemaal een IP adres hebben (van een modem/router of vast ingesteld), dan op de NAS naar het QNAP App Center, Surveillance Station downloaden/installeren, en camera's toevoegen (laten zoeken of IP invullen). Op de TS-120 krijg je in Surveillance Station 2 gratis IP-camerakanalen, dus voor de 3e moet je nog een licentie erbij aanschaffen.

[ Voor 3% gewijzigd door efan op 30-11-2017 19:36 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een keer geprobeerd de app te downloaden, maar helaas doet de nas er niks mee.
Ik weet ook dat het op een andere manier kan aangezien het oudere systeem de app niet heeft.
Het oude systeem zijn er mappen gemaakt die gekoppeld zijn aan de desbetreffende IP camera.
Maar helaas kan ik dat niet achterhalen omdat dat achter een wachtwoord staat.
Ik zou het kunnen resetten maar dan heb ik 2 systemen op zijn gat liggen.
Wie o wie?

Alvast bedankt allemaal.