Wallet advies - cryptocurrencies

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lightthunder
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Hallo allemaal,

Ik heb mij de laatste dagen veel verdiept in crypto currencies (BTC, ETH, LITE), wallets, graphs, historie etc.
Nu ben ik van plan om een investering (lees max 150 a 200 EUR) te doen in een of meerdere currencies en loop ik vast op het punt voor welke wallet-aanbieder ik moet kiezen.

- hardware (cold wallet, veiligste, kost wel geld)
- software (iets minder veilig, lokaal op pc)
- online (hot wallet, target voor hackers, in mijn optiek veiliger dan mijn eigen pc)
- multiplatform - exchange wallet

Ik lees veel dat mensen een online wallet hebben op een exchange platform; anderzijds dat je weer niet teveel geld op een exchange wallet moet zetten omdat dit voor handel is. Veel wallets die ik tijdens mijn zoektocht heb gezien:
- Coinbase (BTC, ETH, LITE)
- Litebit (Veel currencies)
- Exodus (Veel currencies + exchange)
- Bittrex (Veel currencies + exchange)
- Chainblock.info (BTC)

Wat ik belangrijk vind:
- Gebruiksgemak
- Eenvoud
- Brede currency ondersteuning, zodat je af en toe eens kan handelen
- Zelf in het bezit zijn van de key (lees dat het wel eens is bij online partijen)

Hopelijk kan iemand mij iets meer inzicht verschaffen en een advies geven in wat voor wallet, welke aanbieder en waarom juist die. Ik heb ook gezocht hier op tweakers en er wordt veel geschreven over koersen en investeringen of verloren coins, maar niet zozeer wie welke aanbieder heeft. Hopelijk is mijn vraag duidelijk, ik heb zoveel mogelijk informatie structureel proberen neer te zetten :)

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:16

orf

Wat mij betreft: Een hardware wallet. Zelf heb ik een Ledger Nano en een Ledger Nano S. Gebruiksvriendelijk en veilig en met goede, actieve support.

Bij een Exchange je coins laten staan kan handig zijn als je actief wil handelen. Houd je voor langere tijd vast, dan is een Exchange (wat mij betreft) een minder goede keus.

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:05
Ik ben ook wel benieuwd naar de antwoord die hier komen. Ik zie door de bomen het bos niet meer en veel "vertrouw" ik helaas niet. Het downloaden van hele blockchains bij (voornamelijk) ethereum desktop wallets houdt me nogal tegen.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• Crasheeee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09 20:03
Mensen hebben hun crypto's bij een exchange staan omdat ze willen handelen. Wil je dit niet, dan kan je het beter offline opslaan.

Exodus of een Ledger Nano S (bij grotere bedragen) zou een prima keus zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightthunder
  • Niet online
Crasheeee schreef op donderdag 30 november 2017 @ 22:30:
Mensen hebben hun crypto's bij een exchange staan omdat ze willen handelen. Wil je dit niet, dan kan je het beter offline opslaan.

Exodus of een Ledger Nano S (bij grotere bedragen) zou een prima keus zijn.
orf schreef op donderdag 30 november 2017 @ 18:24:
Wat mij betreft: Een hardware wallet. Zelf heb ik een Ledger Nano en een Ledger Nano S. Gebruiksvriendelijk en veilig en met goede, actieve support.

Bij een Exchange je coins laten staan kan handig zijn als je actief wil handelen. Houd je voor langere tijd vast, dan is een Exchange (wat mij betreft) een minder goede keus.
Ik begrijp inderdaad dat een offline Wallet voor (lange termijn) investeerders is en dat de offline Wallet de meest veilige keuze is.
Maar van al die online wallets, wat zijn daarin de belangrijke verschillen (buiten verschillende currencies) voor gebruikers als ons?

Waarom zou ik bijvoorbeeld een van onderstaande wel of niet pakken?
- Coinbase
- Litebit
- Exodus
- Bittrex
- Chainblock.info

Dat is nou net het vraagstuk waar ik niet uit kom.

[ Voor 47% gewijzigd door Lightthunder op 01-12-2017 12:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crasheeee
Ik twijfel of je nu begrijpt wat een exchange is en wat een (offline) wallet is.

Het merendeel wat je noemt is geen wallet, maar een exchange. De exchange zelf biedt de mogelijkheid aan om op hun platform gebruik te maken van hun ingebouwde wallet zodat je direct op het platform kan handelen.

Exchange:
- Coinbase
- Bittrex

Broker:
Litebit

Wallet:
- Exodus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Litebit heeft verschillen van 5-10% in koop- en verkoopprijs. Let daar dus op.
Is alleen geschikt voor lange termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightthunder
  • Niet online
Crasheeee schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 12:43:
Ik twijfel of je nu begrijpt wat een exchange is en wat een (offline) wallet is.

Het merendeel wat je noemt is geen wallet, maar een exchange. De exchange zelf biedt de mogelijkheid aan om op hun platform gebruik te maken van hun ingebouwde wallet zodat je direct op het platform kan handelen.

Exchange:
- Coinbase
- Bittrex

Broker:
Litebit

Wallet:
- Exodus
Ik denk in ieder geval te weten wat de verschillende types zijn:
Een exchange, zoals Coinbase en Bittrex (en volgens mij ook Exodus), is een handelsplatform met een geïntegreerde wallet. Dit noem ik dan ook de online wallet, net als op deze pagina.
Een offline wallet (hardware/paper) disconnect je van het internet, waar je zelf de controle hebt over je currencies, de meest veilige weg (omdat je offline bent).

Waarom zou ik mijn currencies niet gewoon in een exchange opgeslagen laten, buiten dat het minder veilig is?

En waarom zou ik als aanbieder voor coinbase of bittrex kiezen, of juist voor iets anders?
Laat ik het anders stellen...waarom ING, Rabobank of een andere aanbieder?

Ik denk de verschillende type wallets te kennen en waarom een offline de 'beste' optie is, maar dan nog het punt, waarom DIE aanbieder? Waar moet ik op letten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:40
Veel voorkomende misconceptie hier. Coinbase is geen exchange en daarom ook zo duur. Je kunt met je Coinbase-account wel inloggen op GDAX - hun exchange. Als je je crypto online bewaart bestaat er een gevoeligheid voor kwijtraken (kwijt kwijt of gehackt) en met crypto wil je juist liever niet afhankelijk zijn van vertrouwde derde partijen lijkt me. Zou niet voor het eerst zijn dat wallets crypto kwijtraken (e.g. Parity), exchanges gehackt worden (e.g. Mt. Gox), plotseling een site offline is o.i.d.

[ Voor 18% gewijzigd door The Redman op 01-12-2017 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

orf schreef op donderdag 30 november 2017 @ 18:24:

Maar kun je als je gebruik maakt van een hardware wallet wel handelen op een exchange site? Of moet je ze dan iedere keer naar de exchange sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightthunder
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 00:12:
[...]

Maar kun je als je gebruik maakt van een hardware wallet wel handelen op een exchange site? Of moet je ze dan iedere keer naar de exchange sturen?
Hoe ik het begrijp wel ja. Waar je hardware wallet min of meer de veilige 'spaarrekening' is, is de exchange de plek waar je gaat handelen met je cryptos en waar de grotere risico's zijn. Vandaar dat er geadviseerd wordt om grote hoeveelheden crypto's, als je er toch niet mee wilt handelen, niet op een exchange te laten staan.

Heb trouwens ook veel gelezen over de paper wallet, een gratis variant van een cold wallet.
Weet alleen niet of hier ook meerdere currencies, naast BTC, opgeslagen kunnen worden.

EDIT: NIET op een Exchange te laten staan, foutje :)

[ Voor 4% gewijzigd door Lightthunder op 02-12-2017 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeZaag
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 00:13
Lightthunder schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 13:14:
[...]

Hoe ik het begrijp wel ja. Waar je hardware wallet min of meer de veilige 'spaarrekening' is, is de exchange de plek waar je gaat handelen met je cryptos en waar de grotere risico's zijn. Vandaar dat er geadviseerd wordt om grote hoeveelheden crypto's, als je er toch niet mee wilt handelen, niet op een exchange te laten staan.

Heb trouwens ook veel gelezen over de paper wallet, een gratis variant van een cold wallet.
Weet alleen niet of hier ook meerdere currencies, naast BTC, opgeslagen kunnen worden.
Ik vermoed dat het woord niet was weggevallen.

• WiiiLDFARMER
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 26-08 10:27
Ook ik zit nog met dezelfde vraag, afgelopen week heb ik een klein beetje lang (<500EUR ) vergeten cryptocoins bemachtigd die destijds op de BTC-E exchange stonden, deze zijn nu overgezet naar wex.nz, maar ik lees erg veel terrorverhalen over withdrawels via deze exhange, en over het algemeen veel gezeik met "verdwijnende" coins.
Hierom zou ik hier wegwillen, en zit ik dus met hetzelfde vraagstuk, met als extra eis dat je je geld er wel weg moet kunnen halen. Hoe ik het nu zie zou Bitstamp een goede optie zijn als exchange, en Coinbase meer als online wallet.
Zijn er mensen die ervaring hebben met Bitstamp en/of Coinbase, in het bijzonder met withdrawels en de verificatieprocedures?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoelang duren transfers gewoonlijk tussen Coinbase en Bittrex?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinno86
  • Laatst online: 06-09 20:44
Het lijkt wel of iedereen er altijd zo vaag over doet en elke keer als ik me erin probeer te verdiepen begin ik er minder van te begrijpen haha..

Coinbase is het meest "simpele" volgens mij en daar kan je alles wat nodig is.. toch ? Kopen/verkopen/vasthouden..

Alleen bij Coinbase moet je een paspoort als identificatie afgeven en dat houd me daar tegen, is er een alternatief zonder paspoort maar met alleen creditcard of bank gegevens ofzo ?

• Sexy
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09-06-2021
Op het moment dat ik mijn BTC naar Exodus transfer, welke exchange houdt Exodus dan aan? Ik zie mijn BTC in waarde stijgen of dalen, maar vanwaar haalt Exodus die gegevens. Aangezien elke exchange verschillende waarde hebben.

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
vinno86 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 17:03:
Het lijkt wel of iedereen er altijd zo vaag over doet en elke keer als ik me erin probeer te verdiepen begin ik er minder van te begrijpen haha..

Coinbase is het meest "simpele" volgens mij en daar kan je alles wat nodig is.. toch ? Kopen/verkopen/vasthouden..

Alleen bij Coinbase moet je een paspoort als identificatie afgeven en dat houd me daar tegen, is er een alternatief zonder paspoort maar met alleen creditcard of bank gegevens ofzo ?
Ze zijn allemaal verplicht je identiteit te checken.
Maar coinbase zou ik niet gebruiken als je ooit crypto weg wil halen. Hun fees zijn erg hoog en ze stellen echt achterlijk hoge miner fees in. Ik moest overal ongeveer €4 lappen voor een BTC transactie, werkte prima. Wat wil coinbase op hetzelfde moment? €27!! Te ziek voor woorden, en ik geloof niet dat ze er zelf niet (direct of indirect) aan verdienen.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 08:13

Typhone

Who Dares Wins

Maak een account op Kraken aan, knal die coins van Wex (?) naar Kraken en haal ze daar af. Dien je wel verified voor te zijn. Geld staat binnen 1 dag op je rekening en de enige fee die ik daar gezien heb is 0.09cent voor het overboeken van fiat geld van Kraken naar jou.
Komt volgens mij uit Duitsland in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinno86
  • Laatst online: 06-09 20:44
Typhone schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 10:19:
Maak een account op Kraken aan, knal die coins van Wex (?) naar Kraken en haal ze daar af. Dien je wel verified voor te zijn. Geld staat binnen 1 dag op je rekening en de enige fee die ik daar gezien heb is 0.09cent voor het overboeken van fiat geld van Kraken naar jou.
Komt volgens mij uit Duitsland in elk geval.
Ik krijg toch wel de kriebels als ik bij een of andere vage exchange site mijn volledige naam, adres, telefoon nummer, bankgegevens en paspoort (zonder maskeren) moet opgeven.

Dat is letterlijk je complete identiteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 08:13

Typhone

Who Dares Wins

vinno86 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 10:25:
[...]

Ik krijg toch wel de kriebels als ik bij een of andere vage exchange site mijn volledige naam, adres, telefoon nummer, bankgegevens en paspoort (zonder maskeren) moet opgeven.

Dat is letterlijk je complete identiteit.
Simpel. Crimineel die 500 BTC heeft staan verdeelt dat over wat coins en laat alles uitbetalen. Gratis witgewassen geld mogelijk door een exchange die niet aan identiteitscontrole doet. Gewoon voorzichtig mee omgaan en als je niks meer wil account laten opheffen.
Als je er echt moeite mee hebt... offline wallet downloaden (electrum). En je coins op localbitcoin verkopen.
Maar dat is ook niks meer of minder dan afspreken met een digital nomad in een McDonalds of café.

[ Voor 14% gewijzigd door Typhone op 29-12-2017 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede middag! Sorry voor de geletterdheid. Ik kom uit een ander land. Daarom gebruik ik een tolk) Ik ben geïnteresseerd in crypto valutamapten. Op dit moment ben ik alleen van dit min of meer normaal: *spam* kan iemand iets anders suggereren?

[ Voor 13% gewijzigd door Microkid op 04-01-2018 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09:11

Jebus4life

BE User

Nog een wallet vraag, want dat is het stuk dat ik het vervelendste vind bij Crypto...

Ik heb momenteel 10 coins, maar een groot deel daarvan kan je dus niet kwijt op pakweg exodus of een nano ledger s (gezien het over een substantiele som begint te gaan wil ik daar gerust in investeren).

ICX is momenteel een ERC-20 token, maar dat gaat binnen een week of 3/4 veranderen met de mainnet release. Dus dat zou betekenen dat het op dit moment wel op een default ETH wallet past, maar daarna niet meer?

XLM & ARK kunnen bijvoorbeeld wel op een ledger s; maar dan weer niet op Exodus?
IOTA op geen van beiden, maar heeft dus wel een volledig afzonderlijke wallet?
XRB heeft voorlopig enkel nog online wallets

...

Eigenlijk dus wel een behoorlijk drama momenteel om alles te centraliseren als je het niet op een exchange wilt laten staan?

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crasheeee
Jebus4life schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 18:56:
Nog een wallet vraag, want dat is het stuk dat ik het vervelendste vind bij Crypto...

Ik heb momenteel 10 coins, maar een groot deel daarvan kan je dus niet kwijt op pakweg exodus of een nano ledger s (gezien het over een substantiele som begint te gaan wil ik daar gerust in investeren).

ICX is momenteel een ERC-20 token, maar dat gaat binnen een week of 3/4 veranderen met de mainnet release. Dus dat zou betekenen dat het op dit moment wel op een default ETH wallet past, maar daarna niet meer?

XLM & ARK kunnen bijvoorbeeld wel op een ledger s; maar dan weer niet op Exodus?
IOTA op geen van beiden, maar heeft dus wel een volledig afzonderlijke wallet?
XRB heeft voorlopig enkel nog online wallets

...

Eigenlijk dus wel een behoorlijk drama momenteel om alles te centraliseren als je het niet op een exchange wilt laten staan?
Het kan soms lastig zijn om alle coins centraal op te slaan. De ledger Nano S accepteert niet alles en Exodus ook niet.

Daar verander je helaas niet zo veel aan. Er zijn ook extreem veel coins btw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 21:11
WhatsappHack schreef op donderdag 28 december 2017 @ 23:43:
[...]

Ze zijn allemaal verplicht je identiteit te checken.
Maar coinbase zou ik niet gebruiken als je ooit crypto weg wil halen. Hun fees zijn erg hoog en ze stellen echt achterlijk hoge miner fees in. Ik moest overal ongeveer €4 lappen voor een BTC transactie, werkte prima. Wat wil coinbase op hetzelfde moment? €27!! Te ziek voor woorden, en ik geloof niet dat ze er zelf niet (direct of indirect) aan verdienen.
Als ik het goed gelezen heb dan is hun overschrijving fee (naar je eigen bankrekening, fiat heet dat geloof ik) 1.4%. Dat is imho een beste marge idd.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:47
Iemand ervaring omzetten van oude ReddCoin eletrum wallet(2014) naar rddcoim code wallet?

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-07 20:25
Stel dat je een aantal verschillende coins wilt kopen, heb je dan genoeg aan 1 hardware wallet om ze offline op te slaan? Ik lees dat de Nano Ledger S tot 4 apps ondersteunt maar je kunt ze blijkbaar gewoon verwijderen en nieuwe coins opslaan? Dan zou je aan 1 Ledger S genoeg hebben toch? En waar sla je coins op die (nog) niet ondersteund worden? Kan dat op een normale USB stick die je zelf beveiligt met encryptie?

https://www.reddit.com/r/..._can_you_store_on_ledger/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar slaan jullie je Vechain eigenlijk op?

Myetherwallet vind ik namelijk niet zo fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Vechain staat bij mij nog op een exchange, maar tzt komt daar dus een wallet voor uit. Zodat je ook als node kunt fungeren.

Zit zelf te kijken nar de Nano Ledger S, las zo nu en dan dat de Trezor technisch beter is, maar heb best wat Neo, en dat kan daar niet op. Dan is de keuze op zich snel gemaakt. Half jaar terug vond ik het niet zo boeiend om op de exchange te hebben, maar de waarde stijgt, en met zaken zoals Meltdown en Spectre wil ik toch wel een fysieke beveiliging hebben.

@ggj87 je kan ze op een USB stick opslaan, maar IMHO is een USB stick 1 van de meest onveilige methodes. Gezien het feit dat een USB stick nogal kwijt kan raken, of gewoon defect (heb er vaak genoeg stuk gehad)
Zorg dan op z'n minst dat je een kopie ervan maakt, of sla het op in de cloud met 2FA en sla het op in een encrypted bestand.
Of bijvoorbeeld de wallets op een oude telefoon installeren, en de seeds/logins ergens off-site bewaren.

[ Voor 14% gewijzigd door _ferry_ op 05-01-2018 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exchange: Bittrex

Uitbetaling via: Bitonic of GDAX/Coinbase

Wallet: Verschilt per cryptocurrency (sommige hebben een eigen wallet), maar Exodus of Ledger Wallet seems to be Ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Exodus heeft geen 2-factor authenticatie. Hoe veilig is die dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedenavond,

is er een hardware wallet die alle volgende coins ondersteunt?

- Neo (inclusief het claimen van Gas)
- Vechain
- Ripple
- Stellar
- Bitcoin
- IOTA
- ICX
- Raiblocks

Thanks alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kon het zo 1,2,3 niet terugvinden.
Is er iemand die zo een link/website heeft of advies voor het zelf aanmaken van "offline" paper wallets?
En/of hier persoonlijke ervaringen mee heeft?

ik wil wat cadeautjes uitdelen, en dit middels een gevulde paper wallet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 10:40:
Kon het zo 1,2,3 niet terugvinden.
Is er iemand die zo een link/website heeft of advies voor het zelf aanmaken van "offline" paper wallets?
En/of hier persoonlijke ervaringen mee heeft?

ik wil wat cadeautjes uitdelen, en dit middels een gevulde paper wallet doen.
Google eens op "gift paper wallet", er bestaan veel websites die dit stap voor stap uitleggen (letterlijk eerste hit bijvoorbeeld).
Tip: sla een kopie op in je eigen administratie, want men raakt nog al eens dingen kwijt, kun jij ze eventueel helpen als ze de paper wallet kwijt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RutgervdZ schreef op maandag 8 januari 2018 @ 10:45:
[...]

Google eens op "gift paper wallet", er bestaan veel websites die dit stap voor stap uitleggen (letterlijk eerste hit bijvoorbeeld).
Tip: sla een kopie op in je eigen administratie, want men raakt nog al eens dingen kwijt, kun jij ze eventueel helpen als ze de paper wallet kwijt zijn.
Thanks, maar Google had ik gehanteerd, ik zoek een optie om "offline" adressen te genereren.
Zo'n onlineadressen generator, iets zegt mij dat dit niet handig is te hanteren (ze maken zowel het adres als de key)....

Miss ben ik wat paranoia, maar als het geld betreft ben ik altijd voorzichtig.
Ik ben op zoek naar iemand met persoonlijke ervaringen ermee.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2018 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Hoe slaan jullie je altcoins op? De meeste wallets ondersteunen BTC en ETH maar over die kleine altcoins vind ik maar heel weinig informatie :s Coinomi ondersteunt er een hoop, maar ook weer niet alles. Hoe sla je de rest veilig op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ggj87 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 21:45:
Hoe slaan jullie je altcoins op? De meeste wallets ondersteunen BTC en ETH maar over die kleine altcoins vind ik maar heel weinig informatie :s Coinomi ondersteunt er een hoop, maar ook weer niet alles. Hoe sla je de rest veilig op?
Of je gaat voor losse wallets voor de coins die niet ondersteunt worden door Coinomi , of je laat ze op een exchange staan. Een wallet die alles ondersteunt is niet te doen, dus je komt dan toch op die 2 opties uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke Exchange is nog beschikbaar ( geen Binance / Bitrex deze zijn dicht en kraken wil ook niet maar geeft een bericht van : The service is under heavy load and performance is degraded. Upgrades coming soon. Read more. een een Error 520 ???)

en waar kan ik altcoins kopen.

Heb een Kucoin Bitcoin Exchange‎ account maar kan geen altcoins kopen bij Anycoin.

Iemand suggesties ??

Ik wil graag Ripple en Lisk en Neo Kopen ? maar waar ?

En heeft iemand een tip over Decent ?

ik heb het eerst aangekeken met een Blockfolio App en nu wil ik toch wel graag gaan handelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik bitvavo. Is een online wallet, is heel eenvoudig in gebruik en je kan er momenteel 14 verschillende coins kopen.

https://bitvavo.com/ *knip* Referral verwijderd.

[ Voor 12% gewijzigd door Yorinn op 04-02-2018 17:42 ]

Pagina: 1