Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Cod ww2 problemen

Pagina: 1
Acties:

• Jeroentjeeuh
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 20-07 00:23
Beste medetweakers,

Ik heb sinds vandaag cod ww2 en het draait maar niet lekker. Zodra ik het spel wil gamen dan moet ik een fps van 125 constant hebben om het smooth te kunnen draaien. Dus onder de 125fps is het niet meer smooth. :?

Hoe kan dit ?

Evenals als ik de max fps lager zet. bijvoorbeeld op 80 dan lijkt het wel of het niet sync en dat met een 60hz scherm...

Specs:
Ryzen 1600 3.8ghz 1.4v en stabiel. Cpu usage is 70%
2666mhz stock. (stock volt 1.2 maar op 1.25v draait die beter)
Driver 17.11.1 (nieuwe driver installeer ik vanavond maar gezien dit gewoon een prima driver is durf ik de vraag te stellen)
RX 570 4gb stock en oc dat maakt niet uit het zelfde probleem.
1080p

:?

Jeroentjeeuh wijzigde deze reactie 30-11-2017 18:26 (26%)

• Jeroentjeeuh
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 20-07 00:23
Probleem gevonden; SMT moet uit.

topic mag gesloten worden.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 AMD

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True