Levertijd Amazon via PostNL aanpassen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• jkabel1992
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-05 16:50
Ik heb afgelopen black friday een PS4 pro gekocht bij amazon.de, waarbij de initiële bezorgdatum dinsdag 5 december was. Nu heb ik gisteren bericht gekregen dat hij via PostNL wordt verzonden met als nieuwe leverdatum zaterdag 2 december. Op zich heel prettig dat ik hem eerder kan ontvangen,echter ben ik komende zaterdag niet thuis.

Met de track&trace code wilde ik de bestelling opzoeken en de afleverdatum wijzigen, maar de code wordt (nog) niet herkend (dit kan te maken hebben met dat het een bezorging uit het buitenland is).

Mijn vraag is of het inderdaad mogelijk is de bezorgdatum te wijzigen, of moet ik eerst wachten tot de bezorger voor niets is langsgekomen om dan zo'n 'niet thuis' papiertje + code in de brievenbus te gooien?

Voer geen oorlog, voer de meeuwen

Beste antwoord (via jkabel1992 op 30-11-2017 16:49)

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:05

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Rukapul schreef op donderdag 30 november 2017 @ 16:35:
bij PostNL moet je altijd de eerste bezorgpoging afwachten
Nee hoor, via de app kan je tegenwoordig ook al vooraf een andere keuze maken. (Maar daarvoor zal de zending dan wel eerst in de app beschikbaar moeten zijn en als de tracking code nog niet werkt lukt dat dus niet)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Alle reacties

• wouterg00
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 20:49
Geprobeerd om te bellen met PostNL?

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Via Twitter al geprobeerd?

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-07 22:05
Bekende situatie, maar in mijn ervaring is het niet mogelijk om de bezorging aan te passen vóór het eerste bezorgmoment. De bezorger moet dus eerst een keer voor een gesloten deur staan voor je iets kunt doen.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

jkabel1992 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 15:34:
of moet ik eerst wachten tot de bezorger voor niets is langsgekomen om dan zo'n 'niet thuis' papiertje + code in de brievenbus te gooien?
Ja, dat moet helaas.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:32
Die PS4 kun je mogelijk zaterdagavond bij de buren ophalen :+

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:05

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Rukapul schreef op donderdag 30 november 2017 @ 16:35:
Nee hoor, via de app kan je tegenwoordig ook al vooraf een andere keuze maken. (Maar daarvoor zal de zending dan wel eerst in de app beschikbaar moeten zijn en als de tracking code nog niet werkt lukt dat dus niet)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
Ik heb afgelopen black friday een PS4 pro gekocht bij amazon.de, waarbij de initiële bezorgdatum dinsdag 5 december was. Nu heb ik gisteren bericht gekregen dat hij via PostNL wordt verzonden met als nieuwe leverdatum zaterdag 2 december. Op zich heel prettig dat ik hem eerder kan ontvangen,echter ben ik komende zaterdag niet thuis.

Met de track&trace code wilde ik de bestelling opzoeken en de afleverdatum wijzigen, maar de code wordt (nog) niet herkend (dit kan te maken hebben met dat het een bezorging uit het buitenland is).

Mijn vraag is of het inderdaad mogelijk is de bezorgdatum te wijzigen, of moet ik eerst wachten tot de bezorger voor niets is langsgekomen om dan zo'n 'niet thuis' papiertje + code in de brievenbus te gooien?
Bij mij komt het artikel bijna altijd 1 dag eerder dan Amazon.de vooraf aangeeft.

Verder klopt het wat Orion84 hierboven zegt, maar ik kan de datum niet bij alle pakjes wijzigen, de ene keer lukt het wel en de andere niet. Avondlevering kan ook maar dat kost extra.

[ Voor 8% gewijzigd door Medione1210 op 30-11-2017 16:44 ]

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Indien niet thuis volgt nalevering, indien nogmaals niet thuis wordt het pakje bij een PostNL depot afgegeven, als De Jumbo of Primera etc.
Niet zelf achteraan gaan bellen etc gewoon relaxen en wanneer het jou uitkomt je pakje afhalen 😉

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• jkabel1992
Allen bedankt voor de antwoorden! Dan wacht ik rustig af en zal ik kijken of ik eventueel vanavond of morgen wel wat zie met de track & trace code en of ik dan wat kan aanpassen qua bezorgtijd :)

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

En je kunt tegenwoordig ook bij (vooralsnog een aantal) webshops direct aangeven wat je gewenste bezorgdatum/tijd is. Zij versturen dan direct en PostNL wacht met afleveren tot je gewenste moment. Ik bestel steeds meer in de week en laat dan (soms teveel) pakjes allemaal op zaterdag afleveren. PostNL gebruikt als opslag dus i.p.v. telkens weer de pakjes elders ophalen.

Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

jkabel1992 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 16:48:
Allen bedankt voor de antwoorden! Dan wacht ik rustig af en zal ik kijken of ik eventueel vanavond of morgen wel wat zie met de track & trace code en of ik dan wat kan aanpassen qua bezorgtijd :)
En ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jkabel1992
Ik kon vrijdag bij het begin van de middag mijn bezorging inzien en ook de tijd/datum aanpassen indien nodig. Echter kwam de bezorging vrijdagmiddag al ipv zaterdag dus ik heb hem gewoon kunnen ontvangen.

Het is dus inderdaad zoals werd aangegeven dat zodra de bezorging zichtbaar is, je de tijd en datum kan wijzigen.

Pagina: 1