Monitor voor PS4 Pro

Pagina: 1
Acties:

• MDLefevere
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-09-2021
Beste Tweakers,

Al enige tijd speel ik met mijn PS4 pro op een 65" LG. Deze heeft helaas een +/-43ms vertraging.

Nu zit ik me al dagen dood te staren op youtube, forums e.d. naar wat nu eens een goede monitor is (welke ik toch al moet vervangen) om mijn PS4 Pro eens aan te koppelen.

Er worden vooral shooters gespeeld.. WWII / Destiny 2 / Battlefield 1

Mijn voorkeur is op onderstaande modellen gevallen. Wie kan mij in de juiste richting helpen met tips of andere monitoren welke ik misschien niet gezien heb. De voorkeur gaat uit naar 34" Curved.

- AOC Agon AG352UCG a €899
- LG 34UC79G a €599
- Philips BDM4037UW a €579

Ik wordt inmiddels een beetje 8)7 van het vergelijken van Hz, het kijken van YouTube en het lezen van reviews zonder keuze te kunnen maken O-)

Alvast bedankt!.

Maurice

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 12:17
Heb even snel gekeken naar de LG, maar dat is een monitor met een native resolutie die de ps4 niet ondersteunt. PS4 pro doet of 1080p, of 2160p. Andere resoluties doet hij niet. Dat resulteert op een ultra wide scherm in een beeld wat stretched wordt.

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20:11
Ultra Wide monitor heb je niet zoveel aan als je het voor een PS4 wilt gebruiken. Je krijgt dan gewoon een lagere resolutie met grote balken aan de zijkant. Niet echt fijn om op te spelen. Ik zou gewoon een 4K monitor met 16:9 aspect ratio zoeken. 60Hz is daarbij voldoende, de PS4 pusht niet verder dan 60fps.

• MDLefevere
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-09-2021
Oke. Dus dan zou de BDM4037UW aardig in de buurt komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ik snap dat je de monitor voor je PS4 wilt gebruiken, maar dat maakt het onderwerp nog niet gaming maar hardware. Ik schop deze dus richting CAA. Succes met de zoektocht!