Beste Tweakers,
Al enige tijd speel ik met mijn PS4 pro op een 65" LG. Deze heeft helaas een +/-43ms vertraging.
Nu zit ik me al dagen dood te staren op youtube, forums e.d. naar wat nu eens een goede monitor is (welke ik toch al moet vervangen) om mijn PS4 Pro eens aan te koppelen.
Er worden vooral shooters gespeeld.. WWII / Destiny 2 / Battlefield 1
Mijn voorkeur is op onderstaande modellen gevallen. Wie kan mij in de juiste richting helpen met tips of andere monitoren welke ik misschien niet gezien heb. De voorkeur gaat uit naar 34" Curved.
- AOC Agon AG352UCG a €899
- LG 34UC79G a €599
- Philips BDM4037UW a €579
Ik wordt inmiddels een beetje
van het vergelijken van Hz, het kijken van YouTube en het lezen van reviews zonder keuze te kunnen maken
Alvast bedankt!.
Maurice
Al enige tijd speel ik met mijn PS4 pro op een 65" LG. Deze heeft helaas een +/-43ms vertraging.
Nu zit ik me al dagen dood te staren op youtube, forums e.d. naar wat nu eens een goede monitor is (welke ik toch al moet vervangen) om mijn PS4 Pro eens aan te koppelen.
Er worden vooral shooters gespeeld.. WWII / Destiny 2 / Battlefield 1
Mijn voorkeur is op onderstaande modellen gevallen. Wie kan mij in de juiste richting helpen met tips of andere monitoren welke ik misschien niet gezien heb. De voorkeur gaat uit naar 34" Curved.
- AOC Agon AG352UCG a €899
- LG 34UC79G a €599
- Philips BDM4037UW a €579
Ik wordt inmiddels een beetje

Alvast bedankt!.
Maurice