"Honesty may be the best policy, but it’s important to remember that apparently, by elimination, dishonesty is the second-best policy." George Carlin
Heeft het niks met FAT32<->NTFS te maken?
Ik weet het ook niet precies, bij mij werkte het allemaal goed...
Maar ik heb ook alles FAT32 geformat...
Ik weet het ook niet precies, bij mij werkte het allemaal goed...
Maar ik heb ook alles FAT32 geformat...
Bij mij deed ie het eerst wel goed, da's het vreemde.. maar nee de partitie is nooit fat32 geweest, altijd ntfs (of linux).
"Honesty may be the best policy, but it’s important to remember that apparently, by elimination, dishonesty is the second-best policy." George Carlin
Hmmz. Niet veel veranderd (weet alleen niet meer precies wat) maar hij doet het weer. Probleem opgelost dus. Ik heb nu trouwens de 12.90 drivers draaien onder win xp. scheelt bij mij 400 punten tov de standaard drivers. Aanrader dus.
Verwijderd
ik heb op dit moment precies hetzelfde probleem. weet je echt niet meer wat je zo'n beetje hebt gedaan om dit te verhelpen?
dude !! 3 jaar ouwe topic !Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 17:43:
ik heb op dit moment precies hetzelfde probleem. weet je echt niet meer wat je zo'n beetje hebt gedaan om dit te verhelpen?
Let wel op dat je die drivers niet gebruikt ? toch ?
windows xp (RC 2505), uhm das een beta... de RC2600 is de orginele. Dus niet bruikbaar
Backup not found (R)etry (A)bort (P)anic<br\>AMD 3400+ 64, 2 GB DDR, 1,5 TB Raid5
Je hebt goed gezocht - dat moet ik je nageven - maar dit topic is echt veel te oud om nog iets mee te kunnen doen 
Ik ga dit topic even sluiten - open gerust een nieuw topic waarin je duidelijk aangeeft wat je zelf al geprobeerd hebt, een topic titel hebt die voldoet aan de Windows Operating Systems Policy en dergelijke
Ik ga dit topic even sluiten - open gerust een nieuw topic waarin je duidelijk aangeeft wat je zelf al geprobeerd hebt, een topic titel hebt die voldoet aan de Windows Operating Systems Policy en dergelijke
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()