Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...
mijn zoontje |:( heeft mijn kodikast perongeluk leeggehaald ik heb er nog een maar kan ik hier een kopie van maken op een usb stik zodat ik alles weer trug kan zetten wand alles is er af
ik hoor graag iets

Relevante software en hardware die ik gebruik
...
ik had er kodi 17.6 op staan maar krijg die op het moment er niet op dus nu zit kodi 16 er op
het kast je is een m9s en is versi 5.1.1 :'(

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb ...
ik ben een beginneling ik heb na 1 dag eindelijk weer kodi er weer op en ben nu zoekende om de rest er op te zetten maar kom er achter dat het heel wat werk is ik heb via usb geprobeert kodi 17.1 er op te zetten maar wil niet het is een apk ik krijg de melding app niet installed 8)7

Alle reacties

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:26

MsG

Forumzwerver

Kodi is puur een mediacenterprogramma, dus wat bedoel je inhoudelijk met Kodi-kastje? Er zijn legio systemen waar Kodi op draait.

Het klinkt alsof je een Raspberry Pi draait met een bepaald besturingssysteem voor Kodi, indien dat het geval is, kan je het SD-kaartje bijvoorbeeld klonen met Win32DiskImager en deze weer wegschrijven op het andere kastje. Maar het hangt heel erg af van wat voor systeem je hebt. Het andere 'kastje' is precies hetzelfde apparaat?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:37

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd welkom op Tweakers.

Je openingspost is een beetje warrig. Zou je deze even door willen lezen en willen aanpassen?

Zou je daarnaast nog wat meer informatie kunnen geven en antwoord kunnen geven op de onderstaande vragen:

Je hebt, als ik je goed begrijp, een m9s mediaplayer met Android 5.1.1 waarop Kodi draaide. Je zoontje heeft dat eraf gegooid en je vraagt je af hoe je het er weer op krijgt? Klopt dat?

Als er inderdaad Android op draait. Kan je dan niet simpelweg de Play Store openen (indien beschikbaar) en Kodi installeren? Zie ook: Google Play: Kodi.

Welke m8s heb je precies? Als ik er op Google kom ik namelijk een hoop resultaten tegen.
Welk merk / type is het andere 'Kodi kastje'?
Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2017 @ 13:42:
ik heb na 1 dag eindelijk weer kodi er weer op en ben nu zoekende om de rest er op te zetten
Wat bedoel je met 'de rest'?

Als laatste geef ik je topic nog even een schopje van OTB naar Mediaspelers en HTPC's.

[ Voor 28% gewijzigd door rens-br op 30-11-2017 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
klopt het kastje waar het op stond is een m9s meer staat er helaas niet op en draait op versi 5.1.1
het kastje waar het nog op staat is een tx5 s905 64bit androoit met versi 6.0.1
dus het zijn 2 verschilende kasten ik had op bijde kasten kodi 17.3

maar als ik nu 17.3 wil halen zegt de m9s dat hij het niet erkend net als meer apps die er wel opstonden

ik weet niet of het Raspberry Pi is hoe kom ik hier achter ik haal alles via playstore binnen op bijde apperaten

klopt rens br
en wil dus weer mn kodi trug en via playstore krijg ik wel de 16.1 er op maar kan niet updaten naar 17.3
en met rest bedoel ik kodi 17 dropbox en meer aps de aps en addsons zijn het probleem niet hoor daar ben ik nu wel in thuis geraakt maar het is zoveel werk dat bedoel ik meer

ik weet dat het op een of andere manier kan wand de geen die het destijds heeft gedaan had het ook op stik en die stak hem er is en stond binnen 10 min er op maar daar heb ik geen gegevens meer van mar zoalas ik al zeg ik doe dit nu voor het eerst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 17:01
Meneer heeft geen flauw benul wat hij moet doen,als ik hem was even een kennis die verstand van zaken heeft inschakelen.