Ik wil graag feedback of het slim is om dit bij elkaar in een kastje te stoppen. Mijn moederbord is gisteren overleden en ik ben aan het kijken naar nieuw spul om mijn kastje nieuw leven in te blazen.
Ik heb een 750 watt voeding van Corsair op het moment, heb al wat SSD en HDD. Ik game nog wel af en toe, maar ook niet voldoende om de duurste videokaart erin te rammen.
Begrijp eigenlijk weinig wat nou de verschillen zijn in geheugen, maar heb volgens mij prima bankjes gevonden. Als jullie beter voorstellen hebben ben ik erg benieuwd.
Heb de I5 gekozen, omdat hij volgens mij prima is, maar als jullie hier feedback op hebben ben ik ook benieuwd.
Ik heb een 750 watt voeding van Corsair op het moment, heb al wat SSD en HDD. Ik game nog wel af en toe, maar ook niet voldoende om de duurste videokaart erin te rammen.
Begrijp eigenlijk weinig wat nou de verschillen zijn in geheugen, maar heb volgens mij prima bankjes gevonden. Als jullie beter voorstellen hebben ben ik erg benieuwd.
Heb de I5 gekozen, omdat hij volgens mij prima is, maar als jullie hier feedback op hebben ben ik ook benieuwd.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7600K Boxed | € 199,- | € 199,- |
| 1 | Gigabyte Z370 Aorus Ultra Gaming | € 166,- | € 166,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 1050 TI 4GT LP | € 157,95 | € 157,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 205,- | € 205,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 727,95 | |