Whatsapp meer accounts op een iPhone iOS 11

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Jurres
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 16-09 15:23
Hoop niet dat ik de discussie dubbel start.

Loop al tijden met twee iphones op zak, werk en prive. Wil nu de prive doorschakelen naar de zakelijke. Gebruik op beide toestellen whatsapp. Hier kan ik tot op heden nergens een oplossing voor vinden. Is dit er voor een iphone 6s voorzien van meest recente ios versie!?

Alle reacties

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

jurresei schreef op donderdag 30 november 2017 @ 10:59:
Hoop niet dat ik de discussie dubbel start.

Loop al tijden met twee iphones op zak, werk en prive. Wil nu de prive doorschakelen naar de zakelijke. Gebruik op beide toestellen whatsapp. Hier kan ik tot op heden nergens een oplossing voor vinden. Is dit er voor een iphone 6s voorzien van meest recente ios versie!?
Ik zou belangrijke privé nummers in je zakelijke contacten zetten. Je kunt maar 1 WA-account per iPhone gebruiken. na werktijd laat je de zakelijke iPhone lekker met rust, en gebruik je je privé toestel.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Je zou wellicht een WhatsApp Web sessie kunnen starten op de andere iPhone, maar dan moet de iPhone waarvan je de berichten wilt lezen wél ingeschakeld zijn en internet hebben; anders werkt het niet.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DelinQ
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-08 22:54
Whatsapp for business zou een oplossing kunnen zijn.
Zelf kijk ik hier naar uit, nog niks gehoord over een release date.
Apple komt zelf met een iMessage 4 Business uit deze / volgende week met de 11.3 release.
Verwacht dat Whatsapp snel zal volgen.
Misschien dat andere tweakers meer info hierover hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 13:50
Via 3rd party stores zou je WhatsApp++ kunnen downloaden en dat zou dan naast de normale app moeten werken. Ik gebruik zelf YouTube en YouTube++ naast elkaar. De certificaten van deze ++ varianten verlopen echter snel waardoor je wekelijks bezig bent het er opnieuw op te zetten.

Omdat het echter mogelijk een grijs gebied is geef ik geen links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Op Android kan het tegenwoordig wel; dual-SIM toestel, dubbel Whatsapp. Helaas helpt je dat niet echt aangezien je een iOS device gebruikt.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:47
DelinQ schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 17:55:
Apple komt zelf met een iMessage 4 Business uit deze / volgende week met de 11.3 release.
DelinQ schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 17:55:
Whatsapp business is een oplossing kan ik je bevestigen, op android t.i., maar kan eerlijk gezegd niet voorstellen dat dit niet voor IOS uitkomt. Wat wel geinig is, is dat je een telefoonnummer naar keuze kunt gebruiken, dus ook bijv. een landline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 20:01

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Er gaat ook een gerucht rond dat de volgende iPhone ondersteuning krijgt voor 2 simcards en beide actief.

----

Hoppa, nieuws: KGI: komende iPhone met 6,1"-scherm heeft dualsimoptie en relatief la...

[ Voor 60% gewijzigd door Falcon op 19-04-2018 13:35 ]

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Pagina: 1