Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Hi @.oisyn, ik heb de namen van de settings in het menu overgenomen. Die zijn op beide consoles gelijk als ik het mij goed herinner (enhanced visuals, native 4k, hfr). Vooral op de PS4 vond ik dat wel verwarrend, omdat de 4k-stand daar net echt native is.
Wel een goed punt om dat in de screenshots anders te noemen. Dan zou het iets als onderstaande worden:
Xbox One X - Enhanced Graphics (checkerboard 4k)
PS4 Pro - Enhanced Graphics (1080p)
Xbox One X - Native 4k (native 4k)
PS4 Pro - Native 4k (checkerboard 4k)
Wel een goed punt om dat in de screenshots anders te noemen. Dan zou het iets als onderstaande worden:
Xbox One X - Enhanced Graphics (checkerboard 4k)
PS4 Pro - Enhanced Graphics (1080p)
Xbox One X - Native 4k (native 4k)
PS4 Pro - Native 4k (checkerboard 4k)
Ik wilde meer verduidelijken wat de modes precies doen op de verschillende consoles. Zo staat in het artikel dat enhanced op de One X een "hogere resolutie" heeft. Dat is dus checkerboard 4k
. En dat de 4k mode op de One X "scherper is" dan die op de PS4 Pro, en dat komt dus dat de ene native is en de ander checkerboard. Wellicht wil je dat gewoon in het artikel opnemen.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik heb begrepen dat de PS5 binnen twee jaar op de markt komt, tegen 2020. De One X kwam begin november dit jaar op de markt en zal dus over zo'n twee jaar al ingehaald worden...vroeger was dat wel anders.
Pagina: 1