Ik zoek een?
all-round game PC
Wat is je budget?
1000-1500
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil het gaan gebruiken als een allround PC waar ik ook goed mee kan gamen (nu 2K en later 4K) Hij moet dus zeker een jaar of 5 weer mee kunnen. Overclocken hoeft van mij ook niet zo nodig, al heb ik dat in het verleden wel vaak gedaan. Games waar je aan moet denken die ik wil spelen zijn sim-racing games als iRacing.
Verder heb ik op dit moment al een monitor die 4K en freesync ondersteund
pricewatch: Samsung U28E590DS Zilver, Zwart
Wat heb je zelf al gevonden?
Welke vragen heb je hier nog over?
Zoals je ziet heb ik nog geen videokaart gekozen en zit ik in dubio. Ik wil later 4K spelen, met freesync zou ik dus aan een Radeon Vega kaart, alleen die lijkt me toch echt een beetje overkill voor wat ik nu wil, zijn moeilijk verkrijgbaar en daardoor ook prijzig.
Is dit een goed alternatief voor wat ik wil?
pricewatch: MSI Radeon RX 580 Gaming X 8GB
Ook kan ik natuurlijk de freesync laten voor wat het is en voor een nvidiakaart gaan, ik denk dan dat een 1070 ti kaart voldoende moet zijn of toch 1080 gezien ik toekomst toch 4K wil. Graag hoor ik jullie mening en ook eventueel op andere componenten in mijn systeem.
all-round game PC
Wat is je budget?
1000-1500
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil het gaan gebruiken als een allround PC waar ik ook goed mee kan gamen (nu 2K en later 4K) Hij moet dus zeker een jaar of 5 weer mee kunnen. Overclocken hoeft van mij ook niet zo nodig, al heb ik dat in het verleden wel vaak gedaan. Games waar je aan moet denken die ik wil spelen zijn sim-racing games als iRacing.
Verder heb ik op dit moment al een monitor die 4K en freesync ondersteund
pricewatch: Samsung U28E590DS Zilver, Zwart
Wat heb je zelf al gevonden?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 193,65 | € 193,65 |
| 1 | MSI B350 Gaming Pro Carbon | € 116,85 | € 116,85 |
| 1 | Cooler Master MasterBox Lite 5 | € 46,- | € 46,- |
| 1 | be quiet! Pure Rock | € 31,- | € 31,- |
| 1 | Cooler Master Masterkeys Lite L Combo RGB (Qwerty US) | € 49,- | € 49,- |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 192,- | € 192,- |
| 1 | Corsair RM750x Zwart | € 106,25 | € 106,25 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 155,- | € 155,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 889,75 | |
Welke vragen heb je hier nog over?
Zoals je ziet heb ik nog geen videokaart gekozen en zit ik in dubio. Ik wil later 4K spelen, met freesync zou ik dus aan een Radeon Vega kaart, alleen die lijkt me toch echt een beetje overkill voor wat ik nu wil, zijn moeilijk verkrijgbaar en daardoor ook prijzig.
Is dit een goed alternatief voor wat ik wil?
pricewatch: MSI Radeon RX 580 Gaming X 8GB
Ook kan ik natuurlijk de freesync laten voor wat het is en voor een nvidiakaart gaan, ik denk dan dat een 1070 ti kaart voldoende moet zijn of toch 1080 gezien ik toekomst toch 4K wil. Graag hoor ik jullie mening en ook eventueel op andere componenten in mijn systeem.