Beste medetweakers,
Ik heb graag advies over het kopen van een gamelaptop.
De volgende specificaties zijn belangrijk:
- Windows 7 (ivm toegestane BOT software die niet op W10 draait, trust me)
- Minstens i5
- prefereer SSD, maar kan ik zelf nog vervangen.
- minstens 15,6 inch
- GPU toegespits op gaming (midrange) en dus niet 3D / CAD.
- prijsklasse tot 1200,- (het hoeft dus geen high end te zijn)
Uiteraard heb ik zelf al gezocht, maar ik kon niks vinden. Downgraden kan ik ook niet veel over vinden.
Ik moet er 100% zeker van zijn dat de laptop Windows 7 kan draaien zonder dat ik driver problemen krijg.
Aangezien dit systeem bijna niet te vinden is, is mijn vraag of iemand een dergelijke laptop heeft gekocht met Windows 10 meegeleverd, die zelf Windows 7 op de laptop heeft geïnstalleerd zonder driver problemen.
Ik hoor graag van jullie, mochten jullie aanvullende vragen hebben dan zal ik deze beantwoorden en direct in de post er bij zetten.
Alvast bedankt.
Ik heb graag advies over het kopen van een gamelaptop.
De volgende specificaties zijn belangrijk:
- Windows 7 (ivm toegestane BOT software die niet op W10 draait, trust me)
- Minstens i5
- prefereer SSD, maar kan ik zelf nog vervangen.
- minstens 15,6 inch
- GPU toegespits op gaming (midrange) en dus niet 3D / CAD.
- prijsklasse tot 1200,- (het hoeft dus geen high end te zijn)
Uiteraard heb ik zelf al gezocht, maar ik kon niks vinden. Downgraden kan ik ook niet veel over vinden.
Ik moet er 100% zeker van zijn dat de laptop Windows 7 kan draaien zonder dat ik driver problemen krijg.
Aangezien dit systeem bijna niet te vinden is, is mijn vraag of iemand een dergelijke laptop heeft gekocht met Windows 10 meegeleverd, die zelf Windows 7 op de laptop heeft geïnstalleerd zonder driver problemen.
Ik hoor graag van jullie, mochten jullie aanvullende vragen hebben dan zal ik deze beantwoorden en direct in de post er bij zetten.
Alvast bedankt.
[ Voor 16% gewijzigd door Sjaakys op 30-11-2017 07:59 ]