Hallo allemaal.
Ik heb gister gezocht op google, naar een driver die ik nog nodig had, voor mijn usb 3.0
Echter, kwam ik toen "ASRock Live Update & App Shop" tegen. ik wist niet wat het precies was,...
Toen ik hem eenmaal op mijn pc had gezet, bleek het een programma te zijn van mijn merk moederbord.
Ik kan met deze app, drivers etc downloaden die bij mijn moederbord horen.
Ik heb dat dus gedaan, 3.0 erop etc. toen zag ik ook dat er een update was voor mijn bios!
Kwestie van drukken updaten, en installeren. na de reboot was de "bios update" weg.
Mijn systeem dus helemaal Up-To-Date! zou je denken...
Kreeg ik vandaag ineens een blauw scherm....?? ik dacht, hmm ik gooi windows 10 erop. dus schone install.
Dacht dan ben ik er wel vanaf, maar nee... nog steeds die rare blauwe scherm...
dit staat er links onderin mijn blauwe scherm:
system thread exception not handled
Uiteraard al de hele dag wezen google, zolang als het kon.. want zo nu en dan gaat hij uit, en krijg ik weer dat blauwe scherm....
Zou het van de bios update kunnen komen?
Google gaf aan dat ik door middel van opdracht promp? zo iets wat stappen kon doorlopen....die heb ik dus gedaan... maar niks van dat alles werkt.....
Wat kan ik nu nog doen?
Resetten bios? zo ja, hoe?
Radeloos!
Groet.
Michael.
Ik heb gister gezocht op google, naar een driver die ik nog nodig had, voor mijn usb 3.0
Echter, kwam ik toen "ASRock Live Update & App Shop" tegen. ik wist niet wat het precies was,...
Toen ik hem eenmaal op mijn pc had gezet, bleek het een programma te zijn van mijn merk moederbord.
Ik kan met deze app, drivers etc downloaden die bij mijn moederbord horen.
Ik heb dat dus gedaan, 3.0 erop etc. toen zag ik ook dat er een update was voor mijn bios!
Kwestie van drukken updaten, en installeren. na de reboot was de "bios update" weg.
Mijn systeem dus helemaal Up-To-Date! zou je denken...
Kreeg ik vandaag ineens een blauw scherm....?? ik dacht, hmm ik gooi windows 10 erop. dus schone install.
Dacht dan ben ik er wel vanaf, maar nee... nog steeds die rare blauwe scherm...
dit staat er links onderin mijn blauwe scherm:
system thread exception not handled
Uiteraard al de hele dag wezen google, zolang als het kon.. want zo nu en dan gaat hij uit, en krijg ik weer dat blauwe scherm....
Zou het van de bios update kunnen komen?
Google gaf aan dat ik door middel van opdracht promp? zo iets wat stappen kon doorlopen....die heb ik dus gedaan... maar niks van dat alles werkt.....
Wat kan ik nu nog doen?
Resetten bios? zo ja, hoe?
Radeloos!
Groet.
Michael.