Any sufficiently advanced technology is equivalent to magic.
En volgens mij is jouw link een referral, dat is niet toegestaan hier.
[ Voor 150% gewijzigd door Zyphrax op 29-11-2017 21:31 ]
Dus niet; 7% withdrawal fee over je totaal.Zyphrax schreef op woensdag 29 november 2017 @ 19:05:
Maar omdat je met de Swing trading binnen 4 weken al je originele inleg er uit kan hebben dan is alles daarboven 100% winst zonder risico.
Zelfs bij 2.2% continu rente, haal je in 30 dagen dus "maar" een vermeerdering van 75% van je inleg (na aftrek van 7% withdrawal als je wilde stoppen).
Met leverage en margin trading, zelfs met kleine bedragen of anders "relatief safe maar logisch daytraden", kan je afhankelijk van je positie rustig 2% per trade pakken. Als je het aandurft, pak je met een beetje discipline & kennis, dus misschien 5% per dag voor jezelf.
Maar ja, als we wisten waar de groei zat in een bepaalde "handel", waren we allemaal miljonair.
/edit: vind het trouwens wel storend dat je je referral-URL laat staan in de startpost!
[ Voor 5% gewijzigd door MAX3400 op 29-11-2017 19:13 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Gratis geld bestaat niet, dit is een scam.
[ Voor 166% gewijzigd door Zyphrax op 29-11-2017 21:31 ]
idd:Sissors schreef op woensdag 29 november 2017 @ 19:13:
Ze bieden je een 80-voudiging van je inleg na een jaar. Waarom zouden ze in hemelsnaam jou daarvan laten genieten en niet zelf wat geld inleggen, desnoods met een lening van de bank, en na een jaar met pensioen gaan?
Gratis geld bestaat niet, dit is een scam.
Waarom zou degene die dit bedacht heeft er een programma voor schrijven, en een website onderhouden als hij zelf zo in korte tijd rijk kan worden (en niet meer hoeven werken) door zelf op deze manier te handelen?
if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor
Euh nee... Rente is een extraatje op spaarrekeningen etc en je inleg is altijd gegarandeerd terug. Dat lees ik dus nergens over die bot die je voorstelt!Zyphrax schreef op woensdag 29 november 2017 @ 19:15:
Net als dat je bij een bank rente krijgt omdat zij met je geld kunnen speculeren.
[ Voor 109% gewijzigd door Zyphrax op 29-11-2017 21:31 ]
if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor
[ Voor 109% gewijzigd door Zyphrax op 29-11-2017 21:31 ]
Sorry, je lult er een beetje omheen en je eigen rekenvoorbeelden doen niet overkomen alsof je weet waar het over gaat.Zyphrax schreef op woensdag 29 november 2017 @ 19:23:
Als je bijvoorbeeld verwacht dat Bitcoin $100 gaat stijgen, dan verdien je meer als je $2000 investeert dan dat je $1000 investeert.
Als ik $2000 investeer en de bende stijgt met $100, dan heb ik 5% winst. Als ik $1000 investeer en de bende stijgt $100, heb ik 10% winst.
Het is heel simpel: als je mij een 100% waterdichte gegarandeerde methode geeft waar ik elke dag 2% rente op krijg, schrijf ik me morgen in en kom ik over 2 jaar een Lamborghini persoonlijk afleveren bij jou aan de deur.
Die methodes bestaan niet! Gratis geld zit tussen je oren.
/edit: het is een Ponzi-scheme. Elke referral is 5% waard voor de aanbrenger. Het domein is nog geen maand oud en bepaalde foto's op de website zijn direct gejat van random YT-accounts.

[ Voor 10% gewijzigd door MAX3400 op 29-11-2017 19:31 ]
[ Voor 141% gewijzigd door Zyphrax op 29-11-2017 21:31 ]
Hier, side-by-side screenie van Hexabot & LinkedIn (mag je zelf invullen welke site het meest geloofwaardig is)

Yep, en hoogstwaarschijnlijk is iedereen die nu nog inlegt zijn geld kwijtZyphrax schreef op woensdag 29 november 2017 @ 19:32:
Wederom: ik kan me prima voorstellen dat dit concept niet maanden kan bestaan, maar het bestaat nu zo te zien al een maand. Dat betekent dat als je er op dag 1 bij was dat je nu je inleg al terug hebt.
Grappig, de Engelse KvK ziet Dhr. Shepherd ook ingeschreven staan als Eigenaar, als Secretaresse (no shit!!!) en als Board...Zyphrax schreef op woensdag 29 november 2017 @ 19:26:
Peter Shepherd zit er achter. Het is een Brit.
https://hexabot.top/members/viewprofile/peter
Oftewel, een ZZP'er met een Ponzi scheme.
[ Voor 130% gewijzigd door Zyphrax op 29-11-2017 21:31 ]
Als je je geld toch zo graag kwijt wilt raken, waarom vraag je dan om advies?Zyphrax schreef op woensdag 29 november 2017 @ 19:40:
Wat ik al zei, ik anticipeer volledig dat ze niet maanden bestaan, ik investeer niet veel, alles wat er uit komt is leuk.
Always look on the bright side of life.
Gooi de hele site van Hexabot eens door de spellingchecker... Best moeilijk, om voor een Brit een Engelstalige site te tikken...Zyphrax schreef op woensdag 29 november 2017 @ 19:40:
alles wat er uit komt is leuk.

* MAX3400 gaat zijn avond nuttiger besteden

[ Voor 133% gewijzigd door Zyphrax op 29-11-2017 21:32 ]
Wat ik niet snap:Zyphrax schreef op woensdag 29 november 2017 @ 19:40:
Wat ik al zei, ik anticipeer volledig dat ze niet maanden bestaan, ik investeer niet veel, alles wat er uit komt is leuk.
Je twijfelt aan de site en wil weten of ze legit zijn (daarom open je immers dit topic). Vervolgens wijzen een aantal mensen je op de rode vlaggen (en die zijn flink aanwezig) maar sla jij het advies in de wind en wil je alsnog investeren.
Waarom dan dit topic? Je hebt je keuze (zo lijkt het) toch al gemaakt...
Je hebt de term zelf ook al gebruikt maar ik zou als ik jou was toch nog even de wiki erop na lezen wat een Ponzi scam nu precies is:
Wikipedia: Ponzifraude
Wat quotes:
-Met ponzifraude wordt de schijn gewekt van een zeer succesvolle belegging, waardoor steeds meer gegadigden worden aangetrokken. Deelnemers wordt verzocht hun bijdrage in te leggen, waarbij hun ook hoge rendementen worden voorgespiegeld. In werkelijkheid wordt het ingelegde geld helemaal niet gebruikt om in productieve activiteiten te investeren. Vaak wordt beweerd dat men een revolutionaire beleggingsmethode heeft gevonden. De rendementen lijken aanvankelijk ook te worden gehaald en uitgekeerd, waarna meer mensen zich inschrijven.
-Hoewel ponzifraude van tevoren gearrangeerd kan zijn, is het ook mogelijk en komt het zelfs vaak voor dat investeringsplannen evolueren tot ponzifraudes. Vaak zijn hoge kosten of tegenvallend rendement de oorzaak, waardoor de transactie onvoldoende opbrengsten genereert om de investeerders te betalen. De organisator raakt in het nauw en besluit als 'noodoplossing' het geld van nieuwe investeerders aan te wenden voor betaling van de kosten of rendementen. Wanneer hij makkelijk geld uit de markt kan trekken bestaat de kans dat hij het nogmaals probeert, en na verloop van tijd houdt de transactie zich nauwelijks meer bezig met nieuwe investeringen, maar worden uitkeringen betaald met inleggen van nieuwkomers. Het oorspronkelijk bonafide investeringsplan is nu verworden tot een ponzischema.
-Omdat bij ponzifraude "de baat voor de kost uit gaat", zal de organisator de beloofde rendementen aanvankelijk makkelijk kunnen betalen en er zelf een flink bedrag aan overhouden.
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
[ Voor 108% gewijzigd door Zyphrax op 29-11-2017 21:32 ]
Let wel, je weet eigenlijk al dat het oplichting is. Door hier aan mee te doen maak je misschien winst, maar ben je ook min of meer bewust bezig andere mensen het geld uit de zak te kloppen!Zyphrax schreef op woensdag 29 november 2017 @ 20:08:
@ChojinZ Ik heb er al een investering in staan, maar een kleine. Soortgelijke programma's zijn meerdere maanden actief geweest. Ik hoop nu vooral mijn investering er uit te kunnen krijgen, alles daarboven is mooi meegenomen. Wederom, 4 weken is niet lang. Maar het kan heel goed al instorten voor die tijd.
- Topic graag verwijderen -
[ Voor 177% gewijzigd door Zyphrax op 29-11-2017 21:31 ]
Bedoel je dat ik mijn reactie moet verwijderen met je laatste zinZyphrax schreef op woensdag 29 november 2017 @ 20:51:
@ybos Het topic ging mij om jullie naar je mening te vragen. Ik wil geen reclame maken voor de dienst. Het ziet er in eerste instantie aardig uit, maar de zorg dat het niet helemaal zuiver is deel ik.
- Graag verwijderen -
Is niet op de man bedoeld maar meer in het algemeen. Hoop met deze tekst mensen te triggeren om hier niet aan mee te doen.
Het zou handiger zijn dat iedereen wist dat dit een Ponzi is.
Ik was alleen benieuwd naar jullie mening, maar wil het op geen manier actief promoten en daarom het topic verwijderen.
[ Voor 9% gewijzigd door Zyphrax op 29-11-2017 22:22 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Dit topic is gesloten.