Ziggo go addon voor Kodi

Pagina: 1
Acties:
  • 11.041 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater91
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-07 13:30
Laat ik eerst maar eens uitleggen waarom ik dit graag wil:

De ziggo mediabox is een ramp, we hebben al meerdere kastjes gehad en stuk voor stuk zijn ze instabiel, trager dan mijn 11 jaar oude media center, en hebben ze allerlei storingen. Daar wilde ik vanaf.

Momenteel draai ik op de slaapkamer op een cam module, maar de interface die ziggo daarop aanbied is traag, werkt vreselijk en is tevens ongelooflijk instabiel. Dit is dus geen oplossing.

Iptv bieden ze ook niet aan, dus daar kan ik ook geen oplossing vinden. Verder heb ik contact geha met Ziggo over de tegenvallende box, maar ze kunnen hierin weinig voor me betekenen. Dan moet ik dus zelf maar naar een oplossing zoeken.

Nu heb ik dus even gekeken naar de nieuwe html5 player, en die is redelijk eenvoudig in te bouwen in een plugin. Dan zou ik dus gewoon tv kunnen kijken via kodi, alsmede ziggo movies & series en het terugkijken van afleveringen. Kortom, alles wat de horizonbox kan, kan mijn mediacenter dan gewoon zelf.

Nu is de vraag, is er toevallig al iemand die hier iets voor geschreven heeft? Ik kan namelijk zelf de moeite nemen, maar als het er al is dan scheelt me dat een hoop tijd :p Het is verder geheel legaal uiteraard, aangezien ik gewoon communiceer met de website van ziggo go en mijn eigen inloggegevens hiervoor gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 21:43

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Dit is gewoon een scriptrequest of een gevalletje Kan iemand even.... (Dat "Devschuur beleid" linkje staat er niet voor niets he ;) ) Hier in PRG draait het om zelf programmeren, niet om ff snel een kant en klaar werkend iets te vragen. Dit topic moet ik dan ook sluiten.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.