Telefoon leeg tijdens Whatsapp bellen, kan iemand mij horen?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.314 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 969833

Topicstarter
Ik was gisteren aan het bellen via Whatsapp toen mijn telefoon uitviel, omdat hij leeg was. Later startte ik hem na opladen weer op. Heeft de andere persoon mij kunnen horen toen hij was uitgevallen?

Ik had namelijk een gesprek met iemand anders waar hij niet van mocht weten, vandaar de vraag.

Alvast bedankt:)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

461943

Wat denk je nu zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:59
Hoe verwacht je dat een apparaat dat uit staat nog signaal doorgeeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 484577

Nou, als die was uitgevallen dan weet je genoeg toch. Een mobiel kan geen verbinding maken met het internet, geluid opnemen etc als de batterij leeg is en het mobiel dus gewoon uit staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fietser1997
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 27-05 10:21
Als je tijdens het opstarten van je telefoon moest inloggen met je sim pin en je scherm pin dan is je telefoon volledig uitgeweest en zou de verbinding moeten zijn verbroken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 395341

fietser1997 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 14:19:
Als je tijdens het opstarten van je telefoon moest inloggen met je sim pin en je scherm pin dan is je telefoon volledig uitgeweest en zou de verbinding moeten zijn verbroken.
Zat je op wifi, want deze kan namelijk ook werken als je telefoon nog gelockt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim14ww
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-05 14:55
Anoniem: 395341 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 14:21:
[...]

Zat je op wifi, want deze kan namelijk ook werken als je telefoon nog gelockt is?
|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Het antwoord is inmiddels gegeven, en met wat logisch nadenken had je tot dezelfde conclusie kunnen komen. Aangezien er voor de rest weinig te discussiëren valt gaat dit topic op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.