Locatie delen lukt niet (meer) in WhatsApp

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djoelzz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-04 16:45
Sinds een tijdje heb ik een probleem met WhatsApp op iOS.

Wanneer ik mijn locatie wil delen, lukt dat niet. Ik kan wel een locatie kiezen, maar vervolgens blijft het "locatie-appje" hangen (draaiend rondje). Het bericht wordt uiteindelijk nooit afgeleverd.

WhatsApp mag mijn locatie gebruiken (anders zou ik ook geen locatie kunnen kiezen). Ik kan verder geen informatie vinden over dit probleem. Wie weet ik welke richting ik zou moeten zoeken?

Dit gaat overigens over het eenmalig delen van je locatie. Niet over het live volgen, dat WA recent heeft geïntroduceerd.

Beste antwoord (via djoelzz op 02-12-2017 07:34)

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Al eens herstart?

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Al eens herstart?

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Is dit nog steeds in de versie die eergister is gepubliceerd?

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• djoelzz
Herstart, en nou doet hij het weer... Kan me echter niet voorstellen dat ik het toestel nooit heb herstart sinds ik dit probleem heb (een aantal weken). Even in de gaten houden 8)7
WhatsappHack schreef op donderdag 30 november 2017 @ 01:25:
Is dit nog steeds in de versie die eergister is gepubliceerd?
Ja, zowel WA als iOS zitten op de laatste versie.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

In een aantal weken zijn er al zeker 2 WA versies. 2.17.80 en sinds woensdagochtend 2.17.81.
Kijk even je instellingen na, kan zomaar zijn dat er iets niet correct staat. Gebruik je VPN ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Klopt, en 2.17.82 zou ook best eens snel kunnen uitkomen. Geloof voornamelijk wat kleine bugfixes voor de picture-in-picture functie waarbij je youtube filmpjes enzo direct in WhatsApp kan afspelen terwijl je gewoon door kan appen.

Anyway, mooi dat het nu is opgelost. :)
Anders eens locatievoorzieningen geheel uitschakelen en weer inschakelen, en dan voor WhatsApp uitzetten en ook weer aan in de app-specifieke instellingen; mocht het weer terugkomen.
Zo niet, kan je altijd ff een support request maken bij WhatsApp, die kunnen meer zien in de logs die dan meegestuurd worden.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Inmiddels 2.17.82 sinds vanmorgen. @djoelzz

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djoelzz
Klopt, die heb ik ook. Ik heb het probleem niet meer gehad. Hopelijk blijft dat zo, want ik gebruik die functionaliteit vaak. Blijft toch vreemd waarom dit weken niet heeft gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Whahaha, lees nu pas dat het al verholpen is door herstart :D

Pagina: 1