Nu ik me een beetje echt een tweaker begin te voelen in m'n tweede jeugd, maar het leven soms nog wel een beetje lastig vindt door alle balletjes die je moet balanceren, is een van de dingen waar ik af en toe nog wel moeite mee heb het huishouden. Nou kan ik me voorstellen dat ik niet de enige ben hierin, het stereotype tweaker die met een zak chips zit te gamen of op IRC (!) zit te chatten over de laatste Intel-processoren is dan waarschijnlijk niet meer waar, maar iets zegt me dat we dit wel gemeen hebben. Om niet te zeggen dat ik gewoon een beetje de schurft heb aan schoonmaken
Het lijkt me dan ook een handig idee om een topic te openen waarin we elkaar tips en trucs kunnen laten weten hoe je bepaalde dingen aan kan pakken. Beetje grootmoeders ideeën misschien, maar waarom het wiel uitvinden als de kennis er al is? En in hoeverre klopt dit imago in combinatie met de grote schoonmaak?
Feel free om zelf ook veegvragen of schoonmaakstruggles te posten.
Sowieso wil ik wel aftrappen met een situatie waar ik al een tijdje tegenaan kijk. Tijdje geleden verhuisd, en boven onze twee voordeuren (twee onder één kap) zit een volgens mij betonnen richel waar ondertussen al flink wat groene aanslag op zit, dat moet wel alg zijn. Hoe zou ik dit het beste aan kunnen pakken, zonder het beton op te blazen met al te agressieve middelen?
Het lijkt me dan ook een handig idee om een topic te openen waarin we elkaar tips en trucs kunnen laten weten hoe je bepaalde dingen aan kan pakken. Beetje grootmoeders ideeën misschien, maar waarom het wiel uitvinden als de kennis er al is? En in hoeverre klopt dit imago in combinatie met de grote schoonmaak?
Feel free om zelf ook veegvragen of schoonmaakstruggles te posten.
Sowieso wil ik wel aftrappen met een situatie waar ik al een tijdje tegenaan kijk. Tijdje geleden verhuisd, en boven onze twee voordeuren (twee onder één kap) zit een volgens mij betonnen richel waar ondertussen al flink wat groene aanslag op zit, dat moet wel alg zijn. Hoe zou ik dit het beste aan kunnen pakken, zonder het beton op te blazen met al te agressieve middelen?
Als je dit leest, heb je teveel tijd.