Hallo iedereen,
Ik wil al een tijdje een nieuwe pc kopen. En het is tijd om de eerste stap te zetten.
Alleen heb ik niet geen ervaring met componenten uitzoeken.
Ik heb zelf al een beetje rond gekeken maar ik wil zeker weten of het wel bij elkaar past en kan.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil het gebruiken voor gaming, video editing en misschien zelfs streamen. Een goed systeem waar ik een tijd niet naar om hoef te kijken voor upgrades.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen 1.500 en 2.000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb 3 HDD's die ik mee wil nemen, precieze namen weet ik niet meer. Ze zijn tussen 7 en 5 jaar oud.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil graag de overstap van AMD naar Intel maken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Er moet ook een SSD in voor het systeem en hoofd-programma's. En ik heb het liefste een (klein) overschot aan vermogen voor de voeding.
Ga je overklokken?
Nee
Ik wil al een tijdje een nieuwe pc kopen. En het is tijd om de eerste stap te zetten.
Alleen heb ik niet geen ervaring met componenten uitzoeken.
Ik heb zelf al een beetje rond gekeken maar ik wil zeker weten of het wel bij elkaar past en kan.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil het gebruiken voor gaming, video editing en misschien zelfs streamen. Een goed systeem waar ik een tijd niet naar om hoef te kijken voor upgrades.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen 1.500 en 2.000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb 3 HDD's die ik mee wil nemen, precieze namen weet ik niet meer. Ze zijn tussen 7 en 5 jaar oud.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil graag de overstap van AMD naar Intel maken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Er moet ook een SSD in voor het systeem en hoofd-programma's. En ik heb het liefste een (klein) overschot aan vermogen voor de voeding.
Ga je overklokken?
Nee
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-7820X (Boxed) | € 503,95 | € 503,95 |
| 1 | Gigabyte Aorus X299 Gaming 7 | € 389,90 | € 389,90 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming 8G | € 475,- | € 475,- |
| 1 | Cooler Master CM 690 III Window | € 105,50 | € 105,50 |
| 1 | be quiet! Dark Rock 3 | € 59,50 | € 59,50 |
| 1 | Corsair ValueSelect CMV8GX4M1A2133C15 | € 88,99 | € 88,99 |
| 1 | Enermax Revolution87+ | € 154,95 | € 154,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 93,- | € 93,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.870,79 | |