Tweakers Gift Guide 2017 - Referral links

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-09 14:54
Het viel me toevallig op dat een product in deze Gift Guide een referral link bevat.
Verder onderzoek wijst uit dat het een redelijk aantal is die allen zijn voorzien van een referral link.

Ik weet niet of deze links van Tweakers zelf zijn of van de gebruikers in kwestie, maar in het laatste geval is het niet zo netjes van de desbetreffende gebruiker om hier een slaatje uit te willen slaan.

Het gaat om de volgende producten:
  1. Magnetische smartphonehouder voor in de auto
  2. USB otg-adapter
  3. Nomad Roadtrip Kit
  4. Netwerkkabelsetje
  5. Derde tot achtste extra hand
  6. Soldeer- annex reparatiemat
  7. Usb-spanningsmeter
  8. Gps-tracker voor huisdieren
  9. Anker PowerPort+ 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-09 18:29

artificial_sun

Mazda Rx7

Daarnaast vind ik het ook vreemd dat er producten die aangedragen zijn in het Topic niet met de username van die user zijn toegevoegd (maar met die van een redactie lid).

Stadia was beter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:00

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Sypher schreef op woensdag 29 november 2017 @ 08:30:
Het gaat om de volgende producten:
  1. Magnetische smartphonehouder voor in de auto
  2. USB otg-adapter
  3. Nomad Roadtrip Kit
  4. Netwerkkabelsetje
  5. Derde tot achtste extra hand
  6. Soldeer- annex reparatiemat
  7. Usb-spanningsmeter
  8. Gps-tracker voor huisdieren
  9. Anker PowerPort+ 5
Voeg daar de COBO C2 USB Fingerprint Module maar aan toe. (goede link: https://www.gearbest.com/usb-flash-drives/pp_623897.html)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• casperbroek
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 27-05-2019
Deze referral links zijn van Tweakers zelf afkomstig. Waar wij met de meeste webshops samenwerken vanuit de Pricewatch zijn er hier en daar uitzonderingen en werken wij daarom met referral links.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-09 14:54
casperbroek schreef op woensdag 29 november 2017 @ 11:20:
Deze referral links zijn van Tweakers zelf afkomstig. Waar wij met de meeste webshops samenwerken vanuit de Pricewatch zijn er hier en daar uitzonderingen en werken wij daarom met referral links.
Helder, thanks!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:12

MsG

Forumzwerver

Is dit een opmaat naar meer officiële vermelding in de Pricewatch van Chinese producten? Ik zou helemaal voor zijn. Nu moet je soms hele topics doorspitten voor wat gedegen beoordeling van bepaalde populaire producten. Ik kan me voorstellen dat bepaalde producten kunnen kannibaliseren met jullie betalende winkel-leden van de Pricewatch, maar ik denk dat er een aanzienlijk hoeveelheid producten zijn die niet per se kannibaliseren, dan lijkt me de referral-inkomsten ook wel interessant voor Tweakers en door er makkelijker reviews van te vinden op een officiële manier zorg je ook voor een meerwaarde op dat gebied.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:00

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@casperbroek het linkje naar HakkaDeal Single Hook Lock Pick Tool Set is stuk: https://www.dealsmachine.com/best_424156.html.

Ofja de website is stuk
Pagina: 1