heei hallo allemaal,
ik merkt dat mijn MSI GTX 950 gaming 2gb nu wel een beetje op is, heb ooit een fout gemaakt vorig jaar om niet te kijken naar aantal gb
hahaha nu merk ik in gta en in BF1 dat 2gb veel te weinig is.
en zoek ik een vervanger voor mijn 950 gtx
Ik zoek een?
een nieuwe videokaart om zeker 2 jaar vooruit te kunnen, deze dient als vervangen voor mijn GTX 950 2 gb
Wat is je budget?
€350
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
mijn merk voorkeur is MSI en ASUS puur uit ervaring, tevens heb ik mijn ogen laten vallen op de 1060 serie en dan de 6 gb kaartjes
systeem op dit moment
seageat st1000dm003 hdd
coolermaster G450M voeding
samsung 850 evo ssd
intel i5 6500
corsair vengeance lpx 2133mhz ddr4 8gb (2x4)geheugen heb 8 gb bij besteld dus wordt 16 GB!
msi gtx gaming 950 gb 2g
msi h170 a gaming pro moederbord
scythe fuma koeler
ik heb bijvoorbeeld de ASUS Dual-GTX1060-O6G in gedachten graag zie ik jullie meningen.
tevens is het doel van deze upgrade om bijvoorbeeld BF1 niet meer in low en medium te hoeven te spellen en alleen maar drops heb ik mijn FPS wil een keertje lekker kunnen gamen.
hiervoor heb ik ook al mijn geheugen verhoogd naar 16 gb.
bedankt voor jullie advies
ik merkt dat mijn MSI GTX 950 gaming 2gb nu wel een beetje op is, heb ooit een fout gemaakt vorig jaar om niet te kijken naar aantal gb
en zoek ik een vervanger voor mijn 950 gtx
Ik zoek een?
een nieuwe videokaart om zeker 2 jaar vooruit te kunnen, deze dient als vervangen voor mijn GTX 950 2 gb
Wat is je budget?
€350
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
mijn merk voorkeur is MSI en ASUS puur uit ervaring, tevens heb ik mijn ogen laten vallen op de 1060 serie en dan de 6 gb kaartjes
systeem op dit moment
seageat st1000dm003 hdd
coolermaster G450M voeding
samsung 850 evo ssd
intel i5 6500
corsair vengeance lpx 2133mhz ddr4 8gb (2x4)geheugen heb 8 gb bij besteld dus wordt 16 GB!
msi gtx gaming 950 gb 2g
msi h170 a gaming pro moederbord
scythe fuma koeler
ik heb bijvoorbeeld de ASUS Dual-GTX1060-O6G in gedachten graag zie ik jullie meningen.
tevens is het doel van deze upgrade om bijvoorbeeld BF1 niet meer in low en medium te hoeven te spellen en alleen maar drops heb ik mijn FPS wil een keertje lekker kunnen gamen.
hiervoor heb ik ook al mijn geheugen verhoogd naar 16 gb.
bedankt voor jullie advies