verwisselen edit / quote / ICQ knop

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:02
Tsja.. ik denk dat de meeste het jullie het wel eens gehad hebben. Wil je ff snel je post editten heb je de quote knop te pakken. Ik zie in postings dat veel andere mensen er ook last van hebben. Zwaar irri.

Een oplossing voor dit probleem zou kunnen zijn om een andere volgorde van icons aan te gaan. Dus eerst profile | edit | icq | qoute. Tja als iemand zijn ICQ nummer niet ingeeft dan moet er een bloempje met een rode streep doorheen komen staan. Volgens mij lost dit veel problemen op...

Het is maar een idee... Wat vinden jullie ervan? Of ben ik de enigste die altijd maar blindelings op die edit knop ramt?

BTW... nu we het er toch over hebben. Waarom wordt dat Microsoft Messenger niet ondersteund naast ICQ??

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:47
Op woensdag 11 juli 2001 14:14 schreef The Source het volgende:
Het is maar een idee... Wat vinden jullie ervan? Of ben ik de enigste die altijd maar blindelings op die edit knop ramt?
Volgens mij wel ja :)
BTW... nu we het er toch over hebben. Waarom wordt dat Microsoft Messenger niet ondersteund naast ICQ??
Komop zeg... :( :r

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

knip

dat vraag ik me zelf ook af.

Zelf heb ik voor de rest geen last van de knopjes in deze volgorde, gewoon goed kijken en klikken als je wat post.

39

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Mwa imho moet iedereen maar gewoon beter kijken :P In die 9000+ posts die ik nu gemaakt heb is het me nog geen 1 keer gebeurt namelijk.
Gewoon iets rustiger aan doen.

Oh en MSN is geen tweaker proggie :P Sorry, ik weet niet eens of MSN ook zoiets heeft als een 'icq-bloempje'.

• The Source
Mij gebeurt het dus regelmatig dat ik op de verkeerde knop ram... zal dan wel aan mij liggen :) Ik zal gewoon wat beter moeten gaan opletten. Het was ook maar een idee.

Ik gebruik zelf uiteraard ICQ maar ik zie dat er (helaas) steeds meer mensen komen met dat MSN. Dan lijkt me ondersteuning, mits mogelijk, toch wel gewenst.

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

nah heb er af en toe last van. Maar goed op zich is het wel een leuk idee. Maar ik denk dat he tniet mooi staa inverband met kleuren enzo.

over dat msn.

Ja lijkt me ook wel een goed plan mar helaas gaat dit naar mijn mening. Dit forum is een beetje tegen ms dus daarook tegen.

Lekker zijn is een gave :)

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:09

Destruction

(ex-)Automonteur

En dit dan ?

profile | edit | huisje | quote | icq

?

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

met casema dat het niet snel genoeg laad kan ik het me voorstellen, anders niet.
Lijkt mij overbodig, je drukt erop, ziet het en gaat weer terug

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:08

Floor-is

5.2

Op woensdag 11 juli 2001 15:01 schreef lordspacie het volgende:
nah heb er af en toe last van. Maar goed op zich is het wel een leuk idee. Maar ik denk dat he tniet mooi staa inverband met kleuren enzo.

over dat msn.

Ja lijkt me ook wel een goed plan mar helaas gaat dit naar mijn mening. Dit forum is een beetje tegen ms dus daarook tegen.
Als jij nou eens wat meer tijd leest om je reacties te tikken, maak je vast ook wel wat minder spevlautne ;)

Bericht hierboven

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:12

Gerco

Professional Newbie

MSN is lastig te doen denk ik. Aangezien MSN niet zoiets heeft als een online indicator. En ook geen mogelijkheid biedt voor anderen om de status van een bepaald persoon op te vragen, dat weet alleen MS, verder niemand.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Verwijderd

Ik heb zelfs een tijdje geleden op bugs.topix.nl voorgesteld om als feature het afwezig blijven van de quote knop op je eigen posts te hebben (eventueel ingesteld in je prefs).

Normaliter quote je je eigen posts toch niet.
Mocht je het nodig hebben bij je eigen post (en er zou geen prefs oplossing voor zijn), dan kan je altijd nog handmatig jezelf quoten d.m.v. quote-tags.

Helaas heb ik weinig reactie op dit voorstel gehad, dat i.m.o. toch niet zo vreemd is.
Het is mij ook 2 maal voorgekomen n.l. :D

• Nielsz
  • Niet online
Zou ook wel handig zijn om de 'edit' knopjes weg te halen bij iedereen behalve jezelf. Afgezien voor de mods dan.
Alsof ik vaak andere berichten hoef te editen :?

Verwijderd

Op woensdag 11 juli 2001 23:43 schreef Nielsz het volgende:
Zou ook wel handig zijn om de 'edit' knopjes weg te halen bij iedereen behalve jezelf. Afgezien voor de mods dan.
Alsof ik vaak andere berichten hoef te editen :?
Ben ik niet helemaal met je eens!
Als je op iemands edit knop drukt krijg je de tekst zoals ze hem zelf hebben ingetikt. Dus niet met eventuele eigenaardige omzettingen door topix in een quote o.i.d.

• Nielsz
  • Niet online
Op donderdag 12 juli 2001 00:26 schreef nelske het volgende:

[..]

Ben ik niet helemaal met je eens!
Als je op iemands edit knop drukt krijg je de tekst zoals ze hem zelf hebben ingetikt. Dus niet met eventuele eigenaardige omzettingen door topix in een quote o.i.d.
Hmmm net ff op jou editknopje gedrukt, en wat blijkt:
de a blijft een a !
(wow mike is dat niet geweldig :) )

Verwijderd

ROFLOL :D :D

Nee wat ik wilde zeggen is, dat dingen als quotes in posts die je wil quoten o.i.d. gewoon aanwezig blijven. Iets dat niet het geval is als je op het quote knopje drukt.

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-11 16:02

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

ja, en doe gelijk Yahoo!, Jabber, AIM, etc. etc.
staan er straks 25 icoontjes in die balk :P
ennuh, welke tweaker gebruikt er nou MSN :?

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

* IceStorm deelt de mening van Nelske

Edit is extreem handig. Als HlpDsK weer een vaag stuk HTML heeft gebruikt kan ik iig kijken HOE hij dat gedaan heeft :P

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:47
Op donderdag 12 juli 2001 08:28 schreef IceStorm het volgende:
* IceStorm deelt de mening van Nelske

Edit is extreem handig. Als HlpDsK weer een vaag stuk HTML heeft gebruikt kan ik iig kijken HOE hij dat gedaan heeft :P
of Bulldog met zijn anti-drugs marquees :D

• The Source
Ik zie dat de knoppen edit / quote knop verplaatst zijn. Perfect... leuk om te zien dat er ook iets met suggesties wordt gedaan!

[edit]
Thanx Pizzaman, ik zag dat de knoppen waren verplaatst en heb ff de search gebruikt om mijn (dit) oude draaitje omhoog te halen. Kheb andere al gezien :)

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Op dinsdag 31 juli 2001 13:20 schreef The Source het volgende:
Ik zie dat de knoppen edit / quote knop verplaatst zijn. Perfect... leuk om te zien dat er ook iets met suggesties wordt gedaan!
[topic=194114]

:)
Pagina: 1