Helemaal in het begin moet ik via de underground passage naar the dark wood ofzo.
Maar waar is die underground passage????????
Maar waar is die underground passage????????
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Is het die ene grot die na de den of evil komt ?? Want tot nu toe heb ik nog maar 2 grotten kunnen tellen?Op woensdag 11 juli 2001 14:30 schreef aXe het volgende:
Moet je toch eens beter om je heen kijken want die grot is er echt wel...
Ik snap niet dat mensen hier op vast kunnen lopen, diablo 2 is a one-way game...
Verwijderd
Verwijderd
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Verwijderd
't kan aan mij liggen maar ik vind juist meer betere items..en ik heb geen bcofmi items!Op woensdag 11 juli 2001 22:36 schreef 540Backflip het volgende:
eej heeft iemand hier hacks voor DII V1.08 ?
Ik had eerst een proggramma zodat ik unique's en dat soort zooi in mijn inv. kon gooien.
in de nieuwe update vind je na 25 uur spelen voor het eerst een unique en dat zuigt iets te hard !
Dat is nou juist de bedoeling en daarom heten het uniques. En op Closed bnet kan je niet hacken.Op woensdag 11 juli 2001 22:36 schreef 540Backflip het volgende:
eej heeft iemand hier hacks voor DII V1.08 ?
Ik had eerst een proggramma zodat ik unique's en dat soort zooi in mijn inv. kon gooien.
in de nieuwe update vind je na 25 uur spelen voor het eerst een unique en dat zuigt iets te hard !
There is no art to find the minds construction in the face
In een party ja.. Maar niet in single player.. Daarom gebruik ik dus een modOp vrijdag 13 juli 2001 11:19 schreef HitmanWVU het volgende:
Sinds de nieuwe patch kan je niet meer uniques gamblen, maar vind je ze MEER in battle!
There is no art to find the minds construction in the face
blup
whoops sorry luitjes maar ik bedoelde de Glacial Trail!!Op zaterdag 14 juli 2001 10:37 schreef Werkeend het volgende:
crysteline passage zit ie ergens in een hoekje.. ik vond hem toch redelijk snel. en bhaal looks like shit... 3x dezelfde en hijs nie eens zo coolen hij gaat hard dood als assasin met die beste fire traps.. me corps lag daar vrolijk te rotten en ik met geen armor enzo killde hem vrolijk met traps where did all the fun go?
nou ja lod en d2 zijn toch kut spellen
Verwijderd
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Welke mod gebruik je dan ?Op donderdag 12 juli 2001 19:42 schreef Shade het volgende:
Volgens mij speelt hij altijd single player ofzo.. Dan vind je idd bijna geen goede items.. Daarom gebruik ik een mod als ik single player speel
Ik moet wel, want battle.net is vaak te laggy om maar wat te levelen... Dan maar een mod
If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Soms EGP, of Eastern Sun, want de 1.08 patch is waardeloosOp zaterdag 14 juli 2001 22:15 schreef Optical het volgende:
[..]
Welke mod gebruik je dan ?
Lees maar wat op andere D2 forums enzo daar word genoeg geklaagd over hoe slecht 1.08 is, gelukkig komt er heel binnenkort 1.09Op zondag 15 juli 2001 18:29 schreef aXe het volgende:
Wat is er mis dan met de 1.08 patch? Ik heb er geen problemen mee.. En die mod makers passen de mods ook wel weer aan op de nieuwe patches dus ik wacht wel ff af.. Eastern Sun is wel leuk ja, moet die 8-player mod ook maar eens proberen (eerst maar ff wachten op een versie die werkt met 1.08)
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq