Buff-out instellen

Pagina: 1
Acties:

• WheeleE
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:17
Ik heb, als newbie-grazer, een vraagje. Ik wil ook een keertje een megaflush maken, waar kan ik instellen hoe groot de buff-out moet zijn. En welk getal moet ik dan invullen? Ik weet dat de blokjes maximaal 90 dagen houdbaar zijn, kan ik na 90 dagen gewoon handmatig flushen?
Alvast bedankt!

Verwijderd

Je munt niet zozeer je buff-out, maar wel je buff-in instellen. Als je blokjes wilt sparen moet je of een niet bestaande proxy-server invullen, zodat hij niet kan flushen, of een hele grote buff-in instellen, want hij gaat pas (automatisch) flushen als de buff-in leeg is, of je moet steeds blokjes fetchen, voordat je buff-in leeg is. Dit doe je door met de rechter muisknop op het koetje in je traybar te klikken en dan fetch aan te klikken. Niet fetch en flush, want dan verstuurt hij ook de blokjes in je buff-out.

• WheeleE
  • Laatst online: 23:17
Ik heb nu bij "Fetch work treshold" het maximum voor RC5 ingesteld, 65535, werkt t zo?

• Jeldert
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Ga binnenkort ook op vakantie, heb hem nu ook op maximum staan. Nou ja, met 2000 deedt ik er al tering lang over. Is er ook een optie op niet verwerkte WU terug te sturen?

Juist

Verwijderd

Ja, zo werkt het, maar 65000 is wel erg veel voor 1 computer. Ik weet niet wat voor je hebt, maar met 5000 kom je ook wel een aantal dagen vooruit.

Verwijderd

Ik heb een P2 350 en heb na twee weken draaien bijna 900 blokjes gedaan. Klopt dit? Zo ja, dan haal die mijlpaal van 100.000 pas over vier jaar! :'(
Is er ook een manier om m'n pc-tje wat sneller te laten werken? :?

• Wessie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-05 20:05

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Op woensdag 11 juli 2001 16:43 schreef teddybear het volgende:
Ik heb een P2 350 en heb na twee weken draaien bijna 900 blokjes gedaan. Klopt dit? Zo ja, dan haal die mijlpaal van 100.000 pas over vier jaar! :'(
Is er ook een manier om m'n pc-tje wat sneller te laten werken? :?
Helaas helaas.
Ik heb ook een oude PII staan en hij gaat gewoon niet harder. Overklokken is een idee, maarja of dat nou is wat je bedoeld :?

Een optie voor je is:
- Meer pc's assimileren (dus meer pc's voor je laten draaien).
- Je aanmelden bij een subteam (dan sta je elke dag als team in de stats en heb je regelmatig iets te vieren).
- Of je opgeven voor een ander project van DPC waar je meer punten met je pctje kunt halen (alleen durf ik niet te zeggen welk project dat dan is (ik d8 zelf OGR, maargoed ik weet het niet zeker)).

Suc6 !

Wessie

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Op woensdag 11 juli 2001 14:42 schreef Gizmooh het volgende:
Je munt niet zozeer je buff-out, maar wel je buff-in instellen. Als je blokjes wilt sparen moet je of een niet bestaande proxy-server invullen, zodat hij niet kan flushen, of een hele grote buff-in instellen, want hij gaat pas (automatisch) flushen als de buff-in leeg is, of je moet steeds blokjes fetchen, voordat je buff-in leeg is. Dit doe je door met de rechter muisknop op het koetje in je traybar te klikken en dan fetch aan te klikken. Niet fetch en flush, want dan verstuurt hij ook de blokjes in je buff-out.
Je kan ook gewoon instellen dat je client nooit verbinding met een keyserver maakt.
5) Disable buffer updates from/to a keyserver ==> yes
Dan flushed ie niet als het goed is

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

Pagina: 1