Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Software PC & mobiel voor agenda synchronisatie

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• JacobsT
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-11 21:57
Ik ben op zoek naar een applicatie voor synchronisatie van meerdere agenda's van een 4-tal personen.

Ik blijf pushen hier voor gewoon een exchange account voor te gebruiken maar aangezien de 4 personen voor wie die synchronisatie nodig is, allemaal opereren met email adressen onder verschillende domeinen is dat nogal een gedoe en bijna niet mogelijk. (Zo zitten er onder sommige van die domeinen andere email adressen waar ik dan geen exchange account voor wil afnemen maar als ik mail records laat aanpassen heb ik geen keuze)

Zijn er eventueel goede apps om dit simpel te kunnen doen? Zodat ik bv bij men vennoten kan zien in hun agenda welke uren zij bezet zijn etc?

Graag iets dat werkt en synchroniseert met outlook op pc, IOS en android.

[ Voor 4% gewijzigd door JacobsT op 28-11-2017 16:17 ]

Internet Entrepreneur / Petrolhead / Vaper / Poker Player / Nontheist

Alle reacties

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11 20:23

TommieW

Numa numa.

Is een gedeelde agenda in GMail een optie?

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

• JacobsT
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-11 21:57
TommieW schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 16:18:
Is een gedeelde agenda in GMail een optie?
Het maakt me op zich niet zoveel uit welke account ik aan men desktop of mobiel moet toevoegen.

Ik wil gewoon een ervaring waarmee men synchronisatie netjes gebeurt en ik native eigenlijk functies zoals calender in outlook en ios kan gebruiken.

Internet Entrepreneur / Petrolhead / Vaper / Poker Player / Nontheist