Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Algemene email fout. sluit microsoft excel

Pagina: 1
Acties:

• mbr99
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-02-2022
Ik heb een pc met daarop een gemengde Office 2010 en 2016 omgeving. Als je vanuit Word de optie wqilt gebruiken om te mailen dan verloopt dit prima en start Outlook netjes op met het document erbij. Als je dit zelfde doet vanuit Excel dan lukt dat niet en krijg je de bovenstaande foutmelding.

Er draait ook een ander programma op die er ook gebruik van maakte, maar die doet het ook niet meer en krijgt een soortgelijke melding (Unable te send e-mail because operation not supported).

Het feit dat het vanuit Word wel werkt maakt het verwarrend. Iemand enig idee?

Thanks.

Marcel

Verwijderd

Wat is de reden om twee office versies door elkaar te draaien?
Outlook kan maar 1 keer geïnstalleerd zijn, terwijl van de andere apps (word, excel, etc) beide versies geïnstalleerd/gebruikt kunnen worden.

Dus wellicht start je de word versie die gelijk is aan je outlook versie, maar bij excel niet.

Slimste lijkt me om 2010 in zijn geheel te deinstalleren en de 2016 versie aanvullen/bijwerken met de benodigde apps.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Ik verplaats je topic naar CSA, dit lijkt mij niet iets wat aan Windows ligt.

Werkt het vanuit zowel Word 2010 als 2016 wel? En werkt het in beide Excel versies niet? Of doet hij het ook alleen maar vanuit 1 word versie?
Welke outlook versie gebruik je trouwens?

[ Voor 55% gewijzigd door Rupie op 01-12-2017 16:45 ]

Desktop | Server | Laptop

• mbr99
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-02-2022
Het blijkt puur om 2016 te gaan, excuus voor de verwarring.

Marcel

Verwijderd

Probeer Office eens te herstellen (Configuratiescherm-Programma's en onderdelen-Office 2016-Wijzigen-Herstellen), wellicht lost dat het op.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 15:30:
Wat is de reden om twee office versies door elkaar te draaien?
Outlook kan maar 1 keer geïnstalleerd zijn, terwijl van de andere apps (word, excel, etc) beide versies geïnstalleerd/gebruikt kunnen worden.
offtopic:
ik zie dat wel vaker, waar men eerder bijv. een Office Pro had incl Outlook, maar upgraden de prijs van de versie zonder Outlook interessanter vond in relatie tot de functieverbeteringen in Outlook.

Een reparatieinstallatie lijkt idd goed om te doen. Of als in het verleden er wel OL versie X en Office versie Y is gebruikt zelfs een schone install. Na maken van een backupimage zodat je terug kunt naar de oude situatie.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1