Net probeerde ik twee posts in het Brexit topic een duimpje te geven, en toen kreeg ik een "Invalid token provided" foutmelding. Ik ga er van uit dat mijn sessie ofzo verlopen was, maar dan zou ik een nieuw login scherm verwachten ipv een foutmelding?
Tokens staan los van je sessie, maar hebben ook een beperkte geldigheidsduur (een paar uur). Als je je scherm langer dan dat open hebt staan dan kan je die melding krijgen.
Intentionally left blank
ok, dat snap ik. maar is die foutmelding de beste manier om er mee om te gaan? Moet ik het als gebruiker weten? Zoja, welke actie moet ik nu ondernemen? Zonee, waarom dan een melding geven?crisp schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 13:11:
Tokens staan los van je sessie, maar hebben ook een beperkte geldigheidsduur (een paar uur). Als je je scherm langer dan dat open hebt staan dan kan je die melding krijgen.
Het lijkt me handig te weten dat je actie mislukt is. Je hebt gelijk dat de melding verder geen pointers geeft hoe dit op te lossen (pagina refreshen), maar het is dan ook een uitzonderlijke situatie.Kheos schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 13:13:
[...]
ok, dat snap ik. maar is die foutmelding de beste manier om er mee om te gaan? Moet ik het als gebruiker weten? Zoja, welke actie moet ik nu ondernemen? Zonee, waarom dan een melding geven?
Intentionally left blank
Ik had gister ook deze melding,
Ik had een v&a advertentie geplaatst, na het plaatsen heb ik op wijzigen gedrukt, iets aangepast(titel en aanvulling in de tekst), en drukte daarna op opslaan: token ongeldig.
Op vorige drukken en normaals opslaan ging succesvol. Alles binnen een minuut dus verlopen kan niet 😊
Ik had een v&a advertentie geplaatst, na het plaatsen heb ik op wijzigen gedrukt, iets aangepast(titel en aanvulling in de tekst), en drukte daarna op opslaan: token ongeldig.
Op vorige drukken en normaals opslaan ging succesvol. Alles binnen een minuut dus verlopen kan niet 😊
Als tussendoor je IP wijzigt kan dit ook voorkomen.
Intentionally left blank
Pagina: 1