Bitcoin kwijt?

Pagina: 1
Acties:
  • 4.718 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Srvv93
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 04-07 17:10
Hoi Tweakers,

In 2013 heb ik eens voor de lol 0,03 BTC gekocht (voor net geen 26 euro) en opgeslagen in een desktop wallet. Ik heb sindsdien een keer mijn laptop opgeschoond en er ook niet echt meer aan gedacht.

De wallet ben ik dus kwijt, maar heb nog wel het bitcoinadres en transactiegegevens e.d. Bestaat er een manier waarop ik toegang kan krijgen tot de destijds gekochte bitcoins? :X

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Srvv93 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:04:
Bestaat er een manier waarop ik toegang kan krijgen tot de destijds gekochte bitcoins? :X
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeraMod
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 04-05-2024

TeraMod

Cloud Enablement Desk

Srvv93 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:04:
De wallet ben ik dus kwijt, maar heb nog wel het bitcoinadres en transactiegegevens e.d. Bestaat er een manier waarop ik toegang kan krijgen tot de destijds gekochte bitcoins? :X
Dit zijn publieke gegevens. Het zou wat zijn als je toegang tot een wallet kan krijgen met dat soort data.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-07 19:35
Economisch gezien een interessante waarneming:

Bij traditionele valuta wordt de geldhoeveelheid steeds verhoogd (de laatste 10 jaar nogal hard overigens, iets met angst voor deflatie in een technologisch-deflatoire samenleving).

Bij bitcoin loopt de geldhoeveelheid langzaam maar zeker omlaag vanwege een toenemend effect van verloren keys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1014277

Hi,

Een vraag:

Ik heb bitcoins (minder dan 1) via bitonic gekocht. Daar voorafgaande heb ik een electrum wallet aangemaakt.
Nu zie ik deze bitcoins niet in mijn wallet staan. Ik weet zeker dat ik het juiste 'receive' adres heb door gegeven. Waar zou ik ze moeten zien staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-07 21:43
Anoniem: 1014277 schreef op maandag 18 december 2017 @ 22:56:
Hi,

Een vraag:

Ik heb bitcoins (minder dan 1) via bitonic gekocht. Daar voorafgaande heb ik een electrum wallet aangemaakt.
Nu zie ik deze bitcoins niet in mijn wallet staan. Ik weet zeker dat ik het juiste 'receive' adres heb door gegeven. Waar zou ik ze moeten zien staan?
Mogelijk duurt het nu wat langer omdat de mempool een beetje volloopt met onbevestigde transacties. Hoe snel je transactie dan bevestigd wordt, is afhankelijk van de fee die Bitonic meegegeven heeft. Zoek je transactie eens op via blockchain.info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1014277

Ik wacht nu wel langer dan 8 uur (zoals ze aangeven op de website). Maar moet er niet gelijk 'unconfirmed' in je wallet staan?

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:49

DirtyBird

Praktiserend denker

Ik word een beetje moe van steeds dezelfde vragen zien langskomen van opportunisten die bereid zijn gouden bergen te ontvangen, maar niet om een beetje moeite te doen om informatie in te winnen.
Het hele internet staat er vol mee.

@Srvv93, jij als early adopter hoort niet bij de opportunisten :p maar de rest had je makkelijk kunnen vinden.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-07 21:21
Hi,

Een vraag:

*knip* doe eens lief

[ Voor 8% gewijzigd door Krisp op 19-12-2017 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenBW
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 04-07 16:17
Hi,

Een vraag:

Van Bitonic krijg je een mail met een link naar transactiedetails van de Bitonic transacties.

In deze transactiedetails details staat de id van de daadwerkelijk Blockchain Transactie.

Als je de blockchain transactie id hier plaatst, kunnen we kijken waar de Bitcoins nu zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Hi,

Een vraag:

Dit is niet de bedoeling, want een vorm van topickaping. Dit topic draait niet meer om de TS, zal ik daarom sluiten.

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.