Webcam met zoom-functie... bestaat dat?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.549 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• SveNRG
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-03 11:56

SveNRG

Onderweg

Topicstarter
We hebben hier op de zaak een webcam. Allemaal heel leuk en aardig, maar het ding kan niet zoomen. Dit vinden wij jammer... ;(

Bestaan er ook webcams die WEL kunnen zoomen? :D

All that you know, is at an end

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

optisch of digitaal?

Mijn goedkope spacec@m kan zelfs digitaal zoomen. (alleen 't resultaat is nog beroerder, dan normaal)

Optisch? sommige lenzen-fabrikanten leveren speciaal voor bewakingscamera's zoom lenzen. Op sommige webcams passen die ook.

En je kunt bij de betere foto/film-vakhandel ook voorzet-lenzen krijgen die een vergroting opleveren. (brandpunt verlenging)

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

• SveNRG
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-03 11:56

SveNRG

Onderweg

Topicstarter
Optisch...

En ik heb eigenlijk niet zo'n zin om allerlei dingen apart erbij te gaan kopen. Is er geen produkt die gewoon optisch kan zoomen?! :(

All that you know, is at an end

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-03 22:36

JvS

Ik heb hem zelf ook

webcams horen sind "de veranderingen" in [forum=33] en niet meer in [forum=9], ok? :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

Op woensdag 11 juli 2001 14:06 schreef Svenergy het volgende:
Optisch...

En ik heb eigenlijk niet zo'n zin om allerlei dingen apart erbij te gaan kopen. Is er geen produkt die gewoon optisch kan zoomen?! :(
Dit klinkt bijna naar iemand die ik zou adviseren eeen Digitale videocamera te kopen die firewire ondersteunt en een firewire kaartje voor in je PC. Als je geluk hebt zit er bij die camera ook nog een AB en kun je zelfs vanaf afstand in- en uitzoomen.

Maar in standaard webcam's heb ik ze nog nooit gezien. Wel in digitale camera's die ook als webcam te gebruiken zijn. Alleen dan betaal je je scheel, wat dat zijn meestal de semi-prog modellen.

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.