Twee artikelen zelfde onderwerp

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 11:31
@arnoudwokke

Zojuist is nieuws: Koepelorganisatie providers: NPO-plan laat gebruikers twee keer betal... geplaatst. Dit is een reactie op nieuws: Publieke omroep wil dat providers gaan betalen voor doorgifte NPO-zen...

Wat we nu gaan krijgen is dat de discussie onder nieuws: Publieke omroep wil dat providers gaan betalen voor doorgifte NPO-zen... nog eens dunnetjes overgedaan gaat worden onder nieuws: Koepelorganisatie providers: NPO-plan laat gebruikers twee keer betal... Dat voegt m.i. niets toe. Waarom is er niet gekozen voor het maken van een update voor het al bestaande artikel?

P.S. het zou handiger zijn als de gebruikersnaam van de auteur makkelijker te vinden zou zijn...

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:14

arnoudwokke

Redacteur
Thanks! Een update is prima voor wat aanvullende info over een onderwerp, maar als er veel nieuwe informatie is, kiezen we vaak voor een nieuw artikel. We waren bang dat anders veel mensen die het originele artikel al lazen - en dat zijn er veel - de nieuwe info anders zouden missen.

Ik ben me ervan bewust dat het kan zijn dat een discussie voor de tweede keer ontstaat. Gelukkig zijn mensen daar scherp op en ik hoop dat de discussie onder het tweede artikel, net als het artikel zelf, een vervolg is dat dieper ingaat op deze discussie :)