Hellu computerwizards,
Na jaren op de console gegamed te hebben is het tijd om toe te treden tot de pc. Vroeger was ik zeer actief op dit forum maar helaas had ik daar geen tijd meer voor en is mijn huidige computer kennis 0. Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gaming. Denk hierbij aan Destiny, Cod, BF, Starcitizen, GTA etc. Vooral shooters en open world games. Dit alles gewoon op 1080p.
Wat heb je nog nodig?
Alles op windows en randapperatuur na.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 900 en 950 euro het liefst.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee niet echt. Behalve dat ik van plan ben de processor en het moederbord te bestelen bij Azerty voor Asus reload actie.
Ga je overklokken?
Overklokken kun je dat eten? Nee mijn kennis is daar niet voor gemaakt.
Wat verwacht je van ons?
Hieronder heb ik een lijstje gemaakt en vroeg me af of jullie daar nog wat feedback op konde geven. Verder twijfel ik tussen de gtx 1060 van palit of de rx 580 van xfx. Mijn voorkeur gaat uit naar de xfx inverband met dat die misschien iets meer futureproof is.
Na jaren op de console gegamed te hebben is het tijd om toe te treden tot de pc. Vroeger was ik zeer actief op dit forum maar helaas had ik daar geen tijd meer voor en is mijn huidige computer kennis 0. Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gaming. Denk hierbij aan Destiny, Cod, BF, Starcitizen, GTA etc. Vooral shooters en open world games. Dit alles gewoon op 1080p.
Wat heb je nog nodig?
Alles op windows en randapperatuur na.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 900 en 950 euro het liefst.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee niet echt. Behalve dat ik van plan ben de processor en het moederbord te bestelen bij Azerty voor Asus reload actie.
Ga je overklokken?
Overklokken kun je dat eten? Nee mijn kennis is daar niet voor gemaakt.
Wat verwacht je van ons?
Hieronder heb ik een lijstje gemaakt en vroeg me af of jullie daar nog wat feedback op konde geven. Verder twijfel ik tussen de gtx 1060 van palit of de rx 580 van xfx. Mijn voorkeur gaat uit naar de xfx inverband met dat die misschien iets meer futureproof is.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 193,65 | € 193,65 |
| 1 | Asus Prime B350-Plus | € 94,- | € 94,- |
| 1 | XFX Radeon RX 580 GTS XXX Edition 8GB | € 273,- | € 273,- |
| 1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | BitFenix Neos Zwart/Zwart | € 34,50 | € 34,50 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 189,90 | € 189,90 |
| 1 | Corsair CX450M | € 48,50 | € 48,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 896,50 | |